Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa

Preporučujemo

Prilagodljiv web dizajn pomoću HTML-a 5 i CSS-a 3

Prilagodljiv web dizajn pomoću HTML-a 5 i CSS-a 3

Popust cena: 1490 rsd

Naučite Bootstrap 4, drugo izdanje

Naučite Bootstrap 4, drugo izdanje

Popust cena: 1100 rsd

Facebook u službi povećanja posećenosti sajta i Cloud Web Dizajn

Kao demonstraciju kako to funkcioniše uzećemo primer sajta GrockaInfo.com. Naime, na ideju jednog našeg prijatelja došli smo do projekta koji bi imao za cilj bolje informisanje stanovnika opštine Grocka.

Da bi se „pronašli posetioci" sajta moguće je odraditi više aktivnosti. Moguće je sajt reklamirati u novinama, radiju, deljenjem letaka i slično. Međutim upravo zbog velikog broja korisnika Facebooka na našim prostorima i cenom koštanja (praktično besplatno) odlučili smo se za ovakav način „pribavljanja posetilaca" sajta. Jer gde najlakše naći posetioce internet sajtova nego na internetu :).

Prvo što je urađeno je osnovna optimizacija sajta za pretraživače, nista posebno, ali sasvim dovoljno da ispliva ispred zvanične prezentacije opštine Grocka, sajtova nekih firmi, političkih stranaka, radio stanica sa teritorije cele opštine.

Prijavljivanje na Google Analytics je bila druga bitna stvar. GA trenutno najbolje obrađuje statistiku, problem nastaje kod prikaza korisnika wireless interneta, jer sve posetioce sa jednog repetitora prikazuje kao jednog. Tako da samu posećenost sajta treba gledati između jedinstvenih posetilaca i broja prikazanih strana.

Integracija sa Facebookom je bila sledeća. Postoje više vrsta integracija, od samog linka sa sajta ka Facebook strani, prikazivanje događaja sa Facebook strane, kao i postavljanje tzv. Like dugmića na stranama i člancima sajta.

Ono što je bilo najbitnije su potezi koji su se dešavali na samom Facebook-u. Za potrebe reklamiranja napravili smo stranicu (trenutno oko 5200 lajkova), profil (sa oko 1500 prijatelja) i grupu sa preko 13 000 članova (u jednom trenutku preko 15 000).

Na početku postojanja sajta skoro sve posete su dolazile sa FB, kasnije što zbog optimizacije za pretraživače, što zbog odjeka koje je sajt imao u stanovništvu, sada je to malo drugacije. 30% dolazi sa FB, 30% direktno i 30% preko pretraživača, a ostatak od 10% preko linkova na drugim sajtovima. Ovakav raspored je skoro idealan za sve sajtove.

Na vrhuncu posećenosti sajt je imao za jedan vikend 15 000 pregleda ili oko 7 000 jedinstvenih poseta. Jedan od krivaca za takvu posećenost je naravno Facebook i njegova mogućnost da se vest brzo prošili između velikog broja ljudi.

CLOUD WEB DESIGN

 

         
Twitter Facebook Linkedin Pinterest Email
         

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

 

 

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272