KAKO DA prikažete skrivena podešavanja na Nokia mobilnim telefonima

Kategorija: Savet :: Datum: 2010-07-21

Pregleda(30 dana/ukupno): 227 / 24977

Da li vas možda zanimaju skriveni kodovi Nokia mobilnih telefona koji će raditi na većini današnjih uređaja? Možete da prikažete skrivene informacije o mobilnom telefonu i da rešite neke rutinske probleme pomoću ovih kodova.

Da li vas možda zanimaju skriveni kodovi Nokia mobilnih  telefona koji će raditi na većini današnjih uređaja? Možete da prikažete  skrivene informacije o mobilnom telefonu i da rešite neke rutinske probleme  pomoću ovih kodova.


Lista Nokia kodova:

     
  • *#7780#       - Vraćanje fabričkih podešavanja mobilnog telefona  
  • *#3283# -       Verifikovanje datuma proizvodnje  
  • *#746025625#       - Zaustavljanje sata  
  • *#67705646# -       Brisanje logo-a operatera  
  • *#73#       - Resetovanje rezultata igara i tajmera telefona  
  • *#0000# -       Prikaz verzije mobilnog softvera  
  • *#06#       - Prikaz IMEI broja telefona 
  • *#92702689#       - Prikaz podešavanja koja se odnose na garanciju (serijski broj, model,       datum izrade, datum popravke)   
  • *#7760# -       Prikaz serijskog broja proizvodnje  
  • *#bta0#       - Prikaz Bluetooth MAC adrese  
  • *#9999#       - Prikaz verzije mobilnog softvera  
  • *#2640# -       Prikaz bezbednosnog koda mobilnog telefona  
  • *#7328748263373738#       - Primena standardnog bezbednosnog koda  
  • *#43#       - Verifikovanje statusa poziva na čekanju  
  • *#2820#       - Verifikovanje Bluetooth informacija  
  • *#7370#       - Formatiranje memorije mobilnog telefona  
  • *#delset#       - Brisanje GPRS i EMAIL podešavanja  
  • #pw+1234567890+1#       - Prikaz statusa brave mobilnog telefona (zaključano/otključano) 
  • #pw+1234567890+4# -       Prikaz statusa brave SIM kartice (zaključano/otključano).

Komentari:

Budite prvi koji će ostaviti komentar

Molimo, sačekajte da kreiramo formular...

Probaj me, prodaj me

Probaj me, prodaj me
Cena: 864.00
10% popusta za kupovinu 2 i više knjiga.

Savremena „kultura“ i mediji naučili su potrošače da naglašavaju značaj robne marke i dokazuju sopstvenu vrednost kroz kupovnu moć i različite materijalne artefakte, odnosno posredstvom nagomilavanja „identiteta“ preuzetih iz predstava o robi i njenom brendu na televiziji i filmu, te u štampanim medijima, a ponajviše u reklami.

više o knjizi

[Queries: 22] [0.1897 sec.]