Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa

 

Access

Alternativna učenja

Analiza podataka

Android

Animacija

Antropologija

Apple - MAC OS X

Arheologija

Arhitektura

Astrologija

Astronomija

Audio kursevi + knjige

Audio, Multimedia, Video

Autobiografija

AutoCad, ArchiCAD, SolidWorks, Catia, Pro/Engineer

Automobili

Bajke

Baze podataka

Biografija

Biološke nauke

Blockchain

Botanika

C++ Visual C++ C#

ChatGPT

CSS

Dečije knjige

Delphi

Digitalna fotografija

Dizajn

Django

Domaće pripovetke

Domaći roman

Drama

E-knjiga

E-komerc

ECDL

Ekologija

Ekonomija

Elektrotehnika

Enciklopedija

Esejistika

Etika

Fantastika

Film

Filologija

Filozofija

Fizika

Fotografija

FULL STACK DEVELOPMENT

Funkcionalno programiranje

Generativna veštačka inteligencija

Geografija

Geologija

Git i GitHub

GOOGLE

GPT

Grafika, Dizajn, Štampa

Građevinarstvo

Hardver

Hemija

Hidrotehnika

Hobi

Horor

Humor

Internet

Intervju

Istorija

Istorija i teorija književnosti

Istorija umetnosti

Istorijski roman

Java

JavaScript

Joomla

jQuery

Knjiga posle posla - Beletristika i ostala izdanja

Knjižare i naše knjige

Književna kritika

Kuvari, hrana i piće

Leksikografija

Lingvistika

Ljubavni roman

logo

Magija

Marketing

Mašinsko učenje

Mašinstvo

Matematika

Medicina

Memoari

Menadžment

Modeliranje podataka

Monografija

Mreže

MS Office

Muzika

Nagrađivanje knjige

Naučna fantastika

Obrada teksta

OFFICE 2013

OpenOffice.org

Operativni sistemi

Oracle

Organizacione nauke

Pedagogija

PHP I MYSQL

Pisci u medijima

Ples

Poezija

Politika

Poljoprivreda

Popularna medicina

Popularna nauka

Popularna psihologija

Posao

Poslovanje

Pozorište

Pravo

Pravoslavlje

Primenjene nauke

Pripovetke

Prirodne nauke

Priručnik

Programiranje

Projektovanje softvera

Psihologija

Publicistika

Putopis

Python programiranje

Računarstvo u oblaku

Raspberry PI

Razvoj

Rečnici

Religija

Robotika

Roman

Ruby i Ruby on Rails

Satira

Saveti

Serija Roberta C. Martina

Sertifikati

Slikarstvo

Socijalna mreža - Facebook

Sociologija

Sport

Sport i hobi

SQL

Statistika

Strip

Tabele

Tableti

Tehnologija

Telekomunikacije

Triler

Turizam

Twitter

Udžbenici

Umetnost

Unix, Linux

Urbanizam

UX DIZAJN

Veštačka inteligencija

Visual Basic .NET, VBA, V. Studio

Web design

Windows

Windows 7

Windows 8

WordPress

Zaštita i sigurnost

Zoologija

 

Saveti – Internet

Ukupno: 1401, strana 2 od 71

7 saveta za povećanje posećenosti vašeg web sajta ili bloga

 

 

 

Uprkos činjenici da neki marketinški eksperti podcenjuju vrednost slanja novosti preko e-mail -a u ovo vreme prezasićenih inbox-ova, Don Nicholas, urednik u direktor Mequoda Group, kaže da današnji klijenti potvrđuju da između 70% i 80% svakog dolara koji zarade počinje u e-mail-u koji sadrže vesti i novosti vezane za njihv rad. Nicholas posebno savetuje izdavače kako da razviju i profine svoju onlajn strategiju. Njegov Mequoda Summit Napa Valley 2008 će biti održan u aprilu. Ali saveti koje on daje za iskorištavanje vrednosti novosti i vesti koje šaljete putem e-mail-a u povećanju web saobraćaja su relevantni za svakog ko ima web sajt čiju posećenost želi da poveća. Sledi nekoliko saveta koje je on dao. Planirajte vaš web sajt i obaveštavanje putem e-mail-a tako da budu saputnici jedni drugom - tako da svaki sadržaj koji generišete bude postovan onlajn i poslat u obliku e-mail-ova. Na primer, kaže Nicholas, ako blogujete jednom ili dvaput dnevno, pošaljite e-mail jednom nedeljno sa sledećim sadržajem: “Evo 10 novih  priča koje smo postavili i kratak prikaz svake priče …” Iako sadržaj e-mail-ova ima kratak životni vek - 72 sata, prema Nicholas -u - sadržaji istih tih e-mail-ova žive večno na webu i u rezultatima mašina za pretraživanje, ako je sajt projektovan kako treba. Obavezno publikujte linkove a ne samo čist tekst - Nicholas kaže da većina e-mail-ova sa vestima i novostima predstavljaju čist tekst, bez ikakvih putokaza ka sadržajima koji su već objavljeni u zadnjih nekoliko meseci. Deo dobro obavljenog posla je i da tema bude linkovana sa sadržajima koje ste pre već publikovali. To će pomoći čitaocima koji možda nemaju pojma da ima još 30 članaka koji se bave istom temom - tako ćete povećati saobraćaj jer ćete zainteresovane korisnike povući da pročitaju i ostale sadržaje. Budite iskreni u Subject liniji vaših e-mail-ova - “Mnogo puta ono što vidite u Subject liniji e-mail-a nije ono što se nalazi u sadržaju, tojest webmasteri često hoće naslovom e-mail-a da vas zavedu na ovaj ili onaj način. ”, kaže Nicholas. “To nije pravi način za uspostavljanje jednog dugotrajnog i plodonosnog odnosa”. Što budete precizniji i iskreniji u Subject liniji e-mail-a i u kratkom prikazu, tim ćete više pomoći korisniku da sazna da li želi da pročita članak ili ne. Naslovi vesti treba da budu jasni svima - “Na Google-u nećete naći pametovanje”, on kaže. Zato nemojte da se pravite previše pametni ako želite da imate vernu publiku. Neka se u Subject liniji ne nalazi više od 70 karaktera - Sve što je duže od toga neće biti pročitano od strane prosečnog korisnika. Ponavljajte ime publikacije ili kompanije na početku svake Subject linije - Nicholas kaže da njegov dnevni e-mail sa vestima, “Mequoda Daily,” ima 10% do 15% veću stopu otvaranja “ako ih podsetimo ko smo mi”. Pretplatnici stalno skeniraju sadržaj svojih inbox-ova, tako da je od velike pomoći ako im na ovaj način kažete, “Hej, mi smo oni kojima možete da verujete”. Koristite prvih 3 do 5 reči nakon naslova publikacije kao ključne reči - “Nemojte da vežbate vaš rečnik na korisnicima”, on kaže. “Nemojte da koristite reči od 5 dolara; koristite reči od 2 dolara”. Obavezno uključite RSS funkciju u vaš web sajt ili blog da biste dodatno povećali saobraćaj i linkove koje će ona kreirati - Ali zapamtite: U zavisnosti od toga kakvu vrstu  web sajta vodite, najverovatnije ćete bolje rezultate imati sa e-mail-ovima sa vestima. Jedini izuzetak su tehnološki web sajtovi, na kojima broj prijava za RSS često prevazilazi broj prijava za email-ove. Za druge vrste sajtova, Nicholas kaže, “Pošto se radi o funkciji koja se lako ugrađuje i ne košta ništa, nema razloga da je ne ugradite u vaš web sajt, bez obzira na temu kojom se na njemu bavite”. "Pored toga", on kaže, "bićete kul i moderni”.
 
   

Ako imate blog, stvarno biste trebali ovo da pročitate!

 

 

 

Ovaj članak govori o blog feed-u i FeedBurner integraciji. Kao što možda znate FeedBurner je lepo rešenje i lako za upotrebu koje je u mogućnosti da prati blog i da vam obezbedi korisne informacije o posetiocima. Iako je veoma moćan, brojni potrošači izbegavaju upotrebu ovog servisa zato što smatraju da je veoma težak za implementiranje u blog. Međutim od akvizicije FeedBurnera od strane Google-a, Google se trudi da poboljša rešenje i kao što je očekivano, dodao je interoperabilnost između novog proizvoda i njegovog sopstvenog blog rešenja, Blogger-a. Sada ste u mogućnosti da dodate FeedBurner vašem Blogger blogu za nekoliko sekundi tako što ćete napisati FeedBurner feed u specijalno polje u Settings – Site Feed meniju. Ako se pitate zašto je važno implementirati FeedBurner u Blogger stranicu, trebali da znate da sada svi posetioci prolaze kroz FeedBurner feed koji obezbeđuje bolje praćenje i poboljšane statistike. “Ponekad izdavači fragmentiraju svoju publiku tako što im ponude više od jedne feed adrese na samom blogu ili unutar njihovih automatskih tagova (metod kojim čitaoci feed-a automatski detektuju adresu feed-a)” rekao je Matt iz FeedBurner-a. “Rezultat toga može da bude da neki od prijavljenih korisnika nisu uzeti u obzir, a to niko ne želi u ovom svetu gde bi svako trebao da se uzme u obzir. Preusmeravanjem feed-a, vi možete da konsolidujete ove odlutale korisnike i da efikasnije procenite vašu publiku”. Kao što znate, Blogger je dobio puno novina zato što Google želi da on postane najbolje rešenje u svojoj kategoriji. Međutim, izgleda da je i FeedBurner takođe otvoren za poboljšanja kao što je dodavanje ove nove funkcije koja je danas dostupna u WordPress blogovima, plarformi koja je opisana kao najbolja alternativa za Google rešenje.
 
   

Alati za vizualizaciju Google News-a

 

 

 

  Pored standardne Google News stranice, postoje drugi načini na koje možete automatski da istražujete vesti grupisane i rangirane od strane Google-a. Slikovne verzije Google News-a prikazuju slike povezane sa najvažnijim vestima iomogućuju vam da istražujete galeriju slika koje ilustruju vesti. Ovo je odličan način za brzo pronalaženje ključnih elemenata vizuelnim putem, bez čitanja teksta. Newsmap je brilijantna vizualizacija naslova vesti koji reflektuje važnost vesti pomoću veličine naslova. Sve je predstavljeno na jednoj stranici koja se automatski ažurira. "Newsmap je aplikacija koja vizuelno relfektuje vesti Google News agregatora koje se stalno menjaju. Treemap algoritam za vizualizaciju pomaže u prikazivanju ogromnog broja informacija prikupljenih pomoću agregatora. " Google News Cloud prikazuje najvažnije ključne reči iz današnjih vesti u tag oblaku. Kada postavite miš na ključnu reč, biće označene druge ključne reči koje su povezane sa onom koju ste izabrali. Google Trends proverava koliko često je reč spomenuta u člancima indeksiranim od strane Google News-a. Rezultati su prikazani u dnu grafikona u "news reference volume" sekciji. Buzztracker prikazuje odnose između vesti i lokacija. Svaki dan možete da vidite najaktuelnije gradove u vestima na mapi. Postoji i arhiva koja ide skroz nazad do 2004. godine. Bagdad, Wašingtona, Gaza, i Njujork su gradovi koji se najčešće spominju. Interesantan način da se istraži ličnost, kompanija ili događaj daje vremenski prikaz iz Google News Archive. Iako većina članaka zahteva plaćanu pretplatu, isečci koje obezbeđuje Google su stvarno korisni. Adresa: Google News
 
   

Alert Thingy: FriendFeed na vašem desktopu

 

 

 

FriendFeed je servis koji prati aktivnost vaših kontakata na gotovo svim društevnim mrežama. Problem sa FriendFeed-om je da korisnici žele da vide različite setove kontakata na različite načine. Na primer, postoje desktop klijenti za Twitter i Pownce, koji vam omogućuju da pratite komentare i lako odgovarate na njih. Ali kada uparite ove servise sa onima koji nisu toliko dinamični kao što je Yelp, Flickr, ili RSS feed bloga vašeg prijatelja, sporiji sadržaji počinju da prave probleme. Alert Thingy vam dolazi u spas! Ako koristite FriendFeed, i tražite brži način da čitate ažuriranja, imate sreće: stigla je desktop verzija. Alert Thingy je Adobe Air aplikacija, čija je prednost to što je lagana i radi na svim platformama. Postoji mnogo dobrih funkcija u njemu ali je najvažnije to što vam omogućuje da postujete stavke direktno na FriendFeed. Adresa: FriendFeed
 
   

Aploudujte istovremeno vaše fajlove na Rapidshare i na Megaupload

 

 

 

Ako skladištite i delite vaše fajlove preko Rapidshare-a i / ili Megaupload-a, onda ćete možda imati koristi od programa TinyLoad. Kao što možete da vidite na gornjoj slici, TinyLoad vam omogućuje da aploudujete fajl ili fajlove na više servisa za deljenje fajlova istovremeno. Nakon što je fajl aploudovan na izabrane servise, skoro odmah ćete dobiti link za njegovo daunlodovanje. TinyLoad takođe nudi i bookmarklet koji možete da upotrebite u kombinaciji sa Gmail-om ili Yahoo! Mail - om. Dok kucate e-mail poruku, učitajte fajl koji želite da pošaljete pomoću bookmarklet-a i pejstujte link u vašu poruku bez napuštanja Gmail web sajta. Adresa: TinyLoad. com | Bookmarklet - Nema potrebe za registracijom
 
   

Arora - mali WebKit pretraživač za sve platforme

 

 

 

Mali web pretraživač Arora koristi istu mašinu za  renderovanje kao i Google Chrome i Safari, ali radi skoro na svim platformama. Pretraživač nudi većinu funkcija koje imaju i vodeći  pretraživači, uključujući i privatnu pretragu, upravljanje sesijama, i Smart  Location liniju, a sve to u malom pretraživaču koji se otvara veoma brzo. Arora je veoma lep, funkcionalan i brz pretraživač i zaista  vredi da ga isprobate, pogotovo ako ste korisnik Linuxa koji je zainteresovan  za funkcije WebKit pretraživača sa Private režimom pretrage. Arora je besplatan pretraživač otvorenog koda i dostupan je  za Linux, Mac i Windows sisteme. Adresa: Arora
 
   

Automatic Theme Switcher nudi skinove za Google Chrome

 

 

 

Iako je Google Chrome izdan pre manje od nedelju dana,  hakeri već vredno rade na izdanjima  alatki za podešavanje minimalističkog pretraživača. Jedna od tih alatki je i Automatic  Theme Switcher. Instalirajte Automatic Theme Switcher na PC koji pokreće  Chrome da biste izabrali jedan od tri skinova za Chrome - crni, plavi ili  zeleni - i aktivirajte ga odmah bez potrebe da ručno preturate po instalacionim  direktorijumima Chrome-a. Alternativno, za veću selekciju skinova, možete ručno  da daunlodujete Google Chrome teme sa sledeće adrese: http://www. freechromethemes. com/,  i da ih sami instalirate. Adresa: http://chromespot. com/index. php/topic,289. 0. html
 
   

BayWords: Pirate Bay-ov servis za blogovanje

 

 

 

Izgleda da torenti nisu jedini posao sa kojim će Pirate Bay da se bavi. Prvo su imali servis za hostovanje slika a sada su krenuli da se bave blogovanjem. BayWords je sajt koji će se baviti hostovanjem blogova, sa ciljem da obezbedi servis koji neće zabranjivati "neprijatne misli i ideje " i koji će omogućiti ljudima da kažu i linkuju ka čemu god žele (sve dotle dok je to u skladu sa švedskim zakonima). Izgleda da je jedan od kapetana Pirate Bay-a, Brokep, imao prijatelja čiji je blog ukinut zato što je linkovao ka materijalu zaštićenom autorskim pravima. To ga je inspirisalo da ponudi alternativu, koja radi na prilagođenoj verziji multikorisničke instalacije Wordpress-a. Web sajt planira da nastavi da dodaje nove funkcije, ažuriranja i teme i da ohrabruje korisnike da "bloguju dok imaju snage. "Ako tražite mesto na koje ćete prebaciti vaš blog, BayWords možda nudi dom kakav ste oduvek tražili, sve dotle dok vam ne smeta da imate "mojeime. baywords. com" kao adresu vašeg bloga. Ili možda želite da ljudima možete da kažete da vaš blog hostuju švedski pirati.
 
   

Biblioteka je sada otvorena – svuda

 

 

 

Open Library je ogroman, u stvari kolosalni poduhvat kojem je krajnji cilj ubacivanje svih knjiga na planeti u jedan katalog. Pošto nijedna zgrada ne bi bila dovoljno velika da udomi ovakvu kolekciju, ova biblioteka se nalazi na webu i pristupačna je svima. Da bi se uklonile sve prepreke za besplatan pristup, kod za Open Library je otvoreni kod. Još jedna velika prednost – neće niko šuškati oko vas. Koncept Open Library-ja je modeliran po Wikipedijii, resursu kojem korisnici u bilo kojoj državi mogu da pristupe, da ispravljaju katalog, da dodaju nove sadržaje i da pristupaju svim njegovim podacima. Ova biblioteka, kada bude gotova, će biti veoma korisna stvar. Open Library sarađuje sa Internet Archive-ovim projektom za skeniranje knjiga, tako da ćete moći da pročitate čitave tekstove svih knjiga kojima je isteklo autorsko pravo, a koje će oni učiniti dostupnim. Pronaći ćete i linkove ka mestima gde svaka knjiga može da se kupi, pozajmi ili preuzme a biće obezbeđen i pregled i reference same knjige. Biblioteka je postigla veliki uspeh time što je dobila Library of Congress katalog, gde će izdavači moći da dobiju više podataka, gradeći bazu podataka super kapaciteta za čuvanje miliona unosa i novih zanimljivosti. Da bi Open Library porastao na sledeći nivo biće potrebno puno dobrovoljaca koji će u nju verovati i koji će je graditi. Sajt je sada u demo verziji, ali postoji vodič koji će vam pomoći da vizualizujete kako će sve to izgledati na kraju.
 
   

BitNami omogućuje lako instaliranje paketa otvorenog koda

 

 

 

  Jedan od najvećih problema koje korisnici imaju sa programima otvorenog koda (i glavni razlog zbog kojeg ih ne koriste) je to što su teški za instaliranje i konfigurisanje. Tu u pomoć može da vam priskoči projekat po imenu BitNami, koji pokušava da olakša proces implementacije programa otvorenog koda. Oni su obezbedili instaliranje paketa programa otvorenog koda putem samo jednog klika sa mišem. Teoretski, sve što korisnik treba da uradi je da daunloduje željeni paket i kopira ga na svoj sistem ili na web hosta. Među ponuđenim paketima nalaze se neki veoma moćni paketi, uključujući WordPress program za blogovanje, phpBB bulletin board softver, Drupal CMS, MediaWiki, i još mnogi drugi. Da biste saznali koje sve pakete možete da instalirate na ovaj lakši način, idite na BitNami. org i daunlodujte aplikaciju koja vas interesuje. Najverovatnije ćete trebati putem FTP da kopirate pakete na vašeg web hosta. Detaljnije instrukcije možete da nađete na BitNami. org. BitNami projekat namerava da doda nove pakete svom sajtu i otvoreni su za predloge korisnika. Jedna od aplikacija koje će BitNami da uključi u svoju ponudu zbog koje smo posebno uzbuđeni je SugarCRM, izuzetno popularna Customer Relations Management aplikacija. Jedino što možemo da kažemo za BitNami projekat je "Samo napred!". Nadamo se da će njihov radikalni potez dovesti do povećanja broja korisnika ovih odličnih aplikacija otvorenog koda. Adresa: BitNami. org
 
   

BitTorrent 6 = µTorrent?

 

 

 

Izašao je BitTorrent 6. 0 beta, i niste jedini koji misle da je novi interfejs neverovatno poznat. Prošle godine, BiTorrent je kupio popularnog BitTorrent klijenta, µTorrent. Dok je BitTorrent aplikacija otvorenog koda, µTorrent ostaje zatvoreni izvor. Ali sada kada BitTorrent ima pristup kodu, kompanija je mogla da redizajnira svog vodećeg klijenta. To znači interfejs koji je lakši za korišćenje i manja opterećenost sistema. Pa zašto onda držati dva potpuno odvojena programa? Ne možemo sigurno da tvrdimo, ali sada oba programa imaju mašine za pretraživanje. Ali dok BitTorrent pretražuje sopstveni torrent tracker kako bi dao kombinaciju plaćenih i besplatnih daunloda, µTorrent pretražuje MiniNovu , koja je pomalo crni sivi tracker. Adresa: BitTorrent 6. 0 beta
 
   

Blackle: spašava svet tako što boji Google u crno

 

 

 

Trenutno je monitoru vašeg računara potrebno više energije da prikaže belu web stranicu nego crnu. Iako je moderan web standard belih i svetlo obojenih pozadina sa tamnim tekstom odličan za čitanje, možda nije tako dobar za planetu. Heap Media je odlučio da uradi nešto po tom pitanju kreiranjem sopstvene verzije jednog od najpopularnijih sajtova sa belom pozadinom na webu. Blackle je u suštini Google, ali crn. Pokreće ga Google tako da biste trebali da imate isto iskustvo kada koristite Blackle kao kada koristite Google. Samo tamnije. Dok postoje neke rasprave o tome da li će Google sa crnom pozadinom imati stvarni uticaj na svetsku upotrebu energije, ljudi iza Blackle-a kažu da postoji druga namena. Na kraju krajeva, oni koji svakodnevno koriste Blackle će biti podstaknuti da pronađu i druge načine za smanjenje utroška energije tokom dana.
 
   

BLOG - Definicije osnovnih pojmova

 

 

 

Definicije osnovnih pojmova Blog Blog je skraćenica od weblog. Weblog je dnevnik koji se često ažurira i koji je namenjen širokim narodnim masama. U najvećem broju slučajeva blogovi predstavljaju ličnost neke osobe, ili kreatora web sajta. Bloger Uobičajeni naziv za autore blogova. Blogovanje Unošenje nove vesti, informacije, misli saveta i slično. Blogroll Kolekcija linkova na blogu ka omiljenim blogovima Blogosfera Mreža međusobno povezanih blogova Karakteristike blogova Svi blogovi imaju nekoliko zajedničkih elemenata: Često se ažuriraju (ponekad i više puta dnevno) Neformalni su (svako piše ono što hoće) Grupisani su po datumima sa linkovima ka arhivama starijih postova Trude se da budu informativni Često sadrže linkove ka sajtovima koji su inspirisali kreiranje bloga Karakteriše ih visok stepen zavisnosti, kako kreatora blogova tako i čitalaca. RSS – definicija RSS je skraćenica od Really Simple Syndication ili Rich Site Summary. RSS fajlovi se kreiraju kao XML fajlovi. Njihova osnovna namena je da obezbede sažeti prikaz vesti, blogova, foruma, ili sadržaja web sajta. Ukratko rečeno, RSS omogućuje web surferima da brzo i lako dobiju informacije o najnovijim sadržajima vezanim za određene teme. Samim blogerima RSS omogućuje da informacije o dešavanjima u njihovom blogu dođu do ogromnog broja korisnika. Struktura bloga Blog unos se obično sastoji od sledećih elemenata: Naslov vesti iliti posta Telo vesti iliti posta, tojest glavni sadržaj Permalink, tojest URL ka celom članku Datum i vreme postavljanja vesti Blog unos često sadrži i sledeće elemente: Komentar, tojest odgovor, reakciju čitalaca na vest Kategorije, iliti tagove – teme o kojima diskutuje blog unos Trackback ili pingback – linkove ka drugim sajtovima koji su na neki način povezani sa unosom. Napomena: Komentari su odličan način da se kreira diskusija na određenu temu. Komentari omogućuju da čitaoci bloga daju svoje mišljenje na određenu temu, isprave određenu grešku ili dezinformaciju. Postoje specijalizovani servisi koji olakšavaju diskusiju preko komentara tako što omogućuju njihovo lako praćenje. Statistika blogosfere David Sifri, osnivač firme Technorati (www. technorati. com) donosi nam nekoliko frapantnih statističkih podataka vezanih za razvoj blogosfere: Technorati trenutno prati preko 50 miliona blogova. Blogosfera je oko 100 puta veća danas nego pre 3 godine. Danas se blogosfera udvostručava svakih 200 dana, tojest otprilike svakih 6 meseci. Od januara 2004. do jula 2006. broj blogova koje Technorati prati je nastavio da se udvostručava svakih 5-7 meseci. Oko 175000 blogova se kreira svaki dan, što znači da se u proseku kreira 2 bloga svake sekunde. Svaki dan u blogosferu se pusti oko 1. 6 miliona postova, tojest oko 18. 6 svake sekunde. Sam David Sifri kaže da uprkos svim njegovim pretpostavkama da će ovaj trend razvoja morati da prestane, blogosfera nastavlja da raste nesmanjenom brzinom. U sledećem članku: Istorijat blogova Informacije u članku su preuzete iz knjige "Blogovi i RSS brzo i lako", autora Saše Prudkova
 
   

Blog - KAKO DA pretražujete više blog pretraživača istovremeno

 

 

 

Ako želite da budete stvarno uspešni u pretraživanju blogova, onda smesta krenite na Zuula, mašinu za pretraživanje koja vam daje mogućnost da pretražujete devet različitih blog pretraživača istovremeno i sa jednog jedinog mesta. Među pretraživačima koji su uključeni u pretragu nalaze se i poznata imena kao što su Technorati, IceRocket, Feedster, Sphere, i tako dalje. To je odličan način da brzo nađete ono što vam treba, sa minimumom uloženog napora i vremena. Adresa: http://www. zuula. com/
 
   

Blog - Pravila koja treba poštovati

 

 

 

Konferencija "Godblogs" održana je u Velikoj Britaniji. Zapovesti su sastavljene po ugledu na originalne:1. Ne pretpostavljaj blog samome sebi2. Ne čini od bloga idola svojega3. Ne koristi anonimnost svoju da grehe činiš4. Seti se da svetkuješ dan subotnji i ne radiš na blogu5. Poštuj druge blogere više od sebe sama i oprosti im grehe njihove6. Ne preti nečijoj časti, ugledu i osećanjima7. Ne koristi web da činiš preljubu8. Ne kradi sadržaje9. Ne svedoči lažno za bližnjeg blogera10. Ne poželi ranking bližnjeg blogera. Zadovoljan budi svojiem
 
   

Blog: Odlični dizajni blogova - 1. deo

 

 

 

Web dizajn živi u blogovima; novi razvoj se tu dešava, to je mesto gde se čuje najbolja muzika (metaforički rečeno). To je mesto koje treba da pratite kako biste bili u toku sa najnovijim trendovima i razvojem. U ovom i sledeća tri članka (svaki dan po jedan) predstavićemo vam 45 vrhunski dizajniranih blogova koje karakteriše jedinstveni lični dodir autora. Sadržaj blogova nismo analizirali, već smo se fokusirali na ideje, pristup, grafiku i razmeštaj. Pat Dryburgh Pat Dryburgh ima sigurno jedno od najvećih RSS dugmadi na Internetu. The Risington Podcast Erratic Wisdom Iso50 Stil koji može da se vidi u časopisima, stilski savršeno i veoma impresivno. Wilsonminer. com Veoma dobro osmišljen dizajn sa obraćanjem pažnje na veliki broj detalja. Brandonmouth ttthings. com Evan Eckard cause/affect blog Design Sponge
 
   

Blog: Odlični dizajni blogova - 3. deo

 

 

 

Ovo je treći deo serije u kojoj vam donosimo 45 vrhunski dizajniranih blogova. Uživajte! Toggle Nitram-Nunca Josh Spear Blogwhatdesign Spreeblick PushStandards Brian Jeremy Jamie Knight Jeriko theshaun. com
 
   

Blogeri - 15. oktobra PIŠTITE O SIROMAŠTVU i pridružite se svetu

 

 

 

 15. oktobar je dan kada će blogeri sveta objaviti svoj post na temu siromaštva.   Blog Action Day 2008 Poverty from Blog Action Day on Vimeo. Kako ga vidite? Šta mislite? Da li smo svi siromašni ako je neko siromašan na ovom svetu? Da li okretanje glave od siromašnog znači da je ON NESTAO? Trenutno se prijavilo : 8,022 Sajtova sa mogućih 9,906,146 čitalaca. Privaite svoj blog, samo ako ćete i vi nešto da kažete. MI, ovde imamo toliko to ga da kažemo o siromaštvu.  
 
   

Blogeri u Kini pišu unatraške kako bi zaobišli vladine web filtere

 

 

 

Blogeri i novinari u Kini koriste specijalan način da bi prošli neprimećeno pored Internet filtera u svojoj zemlji - oni pišu unatraške ili sa desna na levo. Na taj način sadržaj može da se čita a web filteri su nadmudreni. Poznato je da je Kina implementirala filtriranje paketa – tehniku koja detektuje TCP pakete koji sadrže kontroverzne ključne reči kao što je Tibet, Democracy, Tiananmen, i tako dalje. Da bi zaobišli ove senzore, Internet pisci u Kini pišu unazad kada postuju poruke na web forume i blogove. To rade koristeći web alate koji obrću rečenice kako bi se čitale sa desna na levo i vertikalno umesto horizontalno. Izvor: WSJ.
 
   

Blogovi koje vredi i koje ne vredi čitati

 

 

 

Na Internetu postoji jako mnogo blogova, informacija, saveta i trikova, ali je malo onih koji stvarno vrede. Većina će pokušati da vam proda svoj proizvod umotan u članke u stilu "Kako da se brzo obogatite", "Tajne brze zarade" i slično. Zato ćemo u ovom članku opisati nekoliko blogova koje vredi čitai i koji neće probati da vam prodaju bajati proizvod i znanje koje ničemu ne služi. Blogger Unleashed Blogger Unleashed vodi momak po imenu Vic. On je momak koji je spreman da pomogne svakome. On je pošten i velikog srca. On obično postuje video klipove a ne članke što je veoma originalno i često veoma zabavno. On mnogo psuje i njegovo izražavanje se sigurno neće svideti mnogima, ali ono što je bitno je da je iskren i da govori istinu. Nekima će smetati njegov rečnik ali nikome neće smetati ono što ima da kaže. On uglavnom govori o Ban-u (Build a Niche Site), automatizovanom skriptu koji kreira eBay prodavnice i načinima na koje možete da usmerite saobraćaj ka ovim sajtovima. On govori o alatima koji su ga napravili uspešnim i ni o čemu drugom. Njegov video Challenge to get mad je bio prvi koji smo videli. U njemu on govori o svojim osećanjima, o svojoj prošlosti i kako je prevazišao teška vremena. Prvi put da smo saosećali sa nekim koga smo slušali na Internetu. Nakon gledanja videa biće vam jasno zašto je ogorčen i ljut na prevarante na Internetu. Linkovi Challenge To Get MadBuild a Niche Store BANS Review and Tutorial Make Money Blogging Make Money Blogging je relativno nov blog koji je delimično povezan sa Vic-ovim Blogger Unleashed web sajtom. Ako se dobro sećamo Vic je pomogao Justin-u u početku a Justin je odlučio da kreira blog koji će dopunjavati Vic-ov. On govori o novim aspektima i predstavlja odličan dodatak Vic-ovom blogu. How to Make Money Online for Beginners How to Make Money Online for Beginners vodi momak po imenu Griz, još jedan pošten bloger koji je najpoznatiji po svojim lekcijama Make Money Using Blogs Lessons, seriji članaka koje je tokom vremena ažurirao a koji sadrže sve što treba da znate o zarađivanju para preko blogova. On voli da piše veoma dugačke članke koji su laki za čitanje i sadrže savete koje nećete naći ni u jednom od razvikanih i neopravdano popularnih blogova. Link: Make Money Using Blogs - Lekcija Court’s Internet Marketing School Court’s Internet Marketing School vodi Courtney Tuttle. On piše o svemu što je vezano za Make Money Online nišu, zatim o kreiranju blogova, selekciji ključnih reči i optimizaciji za mašine za pretraživanje. Link: Introduction to Keyword Sniping Zaključak Ako pročitate sadržaj ova četiri bloga imaćete svo znanje koje vam je potrebno da biste bili uspešni bloger. Ovakvo moje mišljenje o ova četiri blogera deli ogroman broj korisnika. Zahvaljujem se ovim momcima na odličnim člancima iz kojih smo mnogo toga naučili, za razliku od smeća na koje ćete naleteti posvuda u ovoj niši.
 
   
Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272