Uprkos činjenici da neki marketinški eksperti podcenjuju vrednost slanja novosti preko e-mail -a u ovo vreme prezasićenih inbox-ova, Don Nicholas, urednik u direktor Mequoda Group, kaže da današnji klijenti potvrđuju da između 70% i 80% svakog dolara koji zarade počinje u e-mail-u koji sadrže vesti i novosti vezane za njihv rad.
Nicholas posebno savetuje izdavače kako da razviju i profine svoju onlajn strategiju. Njegov Mequoda Summit Napa Valley 2008 će biti održan u aprilu. Ali saveti koje on daje za iskorištavanje vrednosti novosti i vesti koje šaljete putem e-mail-a u povećanju web saobraćaja su relevantni za svakog ko ima web sajt čiju posećenost želi da poveća.
Sledi nekoliko saveta koje je on dao.
Planirajte vaš web sajt i obaveštavanje putem e-mail-a tako da budu saputnici jedni drugom - tako da svaki sadržaj koji generišete bude postovan onlajn i poslat u obliku e-mail-ova. Na primer, kaže Nicholas, ako blogujete jednom ili dvaput dnevno, pošaljite e-mail jednom nedeljno sa sledećim sadržajem: “Evo 10 novih priča koje smo postavili i kratak prikaz svake priče …”
Iako sadržaj e-mail-ova ima kratak životni vek - 72 sata, prema Nicholas -u - sadržaji istih tih e-mail-ova žive večno na webu i u rezultatima mašina za pretraživanje, ako je sajt projektovan kako treba.
Obavezno publikujte linkove a ne samo čist tekst - Nicholas kaže da većina e-mail-ova sa vestima i novostima predstavljaju čist tekst, bez ikakvih putokaza ka sadržajima koji su već objavljeni u zadnjih nekoliko meseci. Deo dobro obavljenog posla je i da tema bude linkovana sa sadržajima koje ste pre već publikovali. To će pomoći čitaocima koji možda nemaju pojma da ima još 30 članaka koji se bave istom temom - tako ćete povećati saobraćaj jer ćete zainteresovane korisnike povući da pročitaju i ostale sadržaje.
Budite iskreni u Subject liniji vaših e-mail-ova - “Mnogo puta ono što vidite u Subject liniji e-mail-a nije ono što se nalazi u sadržaju, tojest webmasteri često hoće naslovom e-mail-a da vas zavedu na ovaj ili onaj način.”, kaže Nicholas. “To nije pravi način za uspostavljanje jednog dugotrajnog i plodonosnog odnosa”. Što budete precizniji i iskreniji u Subject liniji e-mail-a i u kratkom prikazu, tim ćete više pomoći korisniku da sazna da li želi da pročita članak ili ne.
Naslovi vesti treba da budu jasni svima - “Na Google-u nećete naći pametovanje”, on kaže. Zato nemojte da se pravite previše pametni ako želite da imate vernu publiku.
Neka se u Subject liniji ne nalazi više od 70 karaktera - Sve što je duže od toga neće biti pročitano od strane prosečnog korisnika.
Ponavljajte ime publikacije ili kompanije na početku svake Subject linije - Nicholas kaže da njegov dnevni e-mail sa vestima, “Mequoda Daily,” ima 10% do 15% veću stopu otvaranja “ako ih podsetimo ko smo mi”. Pretplatnici stalno skeniraju sadržaj svojih inbox-ova, tako da je od velike pomoći ako im na ovaj način kažete, “Hej, mi smo oni kojima možete da verujete”.
Koristite prvih 3 do 5 reči nakon naslova publikacije kao ključne reči - “Nemojte da vežbate vaš rečnik na korisnicima”, on kaže. “Nemojte da koristite reči od 5 dolara; koristite reči od 2 dolara”.
Obavezno uključite RSS funkciju u vaš web sajt ili blog da biste dodatno povećali saobraćaj i linkove koje će ona kreirati - Ali zapamtite: U zavisnosti od toga kakvu vrstu web sajta vodite, najverovatnije ćete bolje rezultate imati sa e-mail-ovima sa vestima. Jedini izuzetak su tehnološki web sajtovi, na kojima broj prijava za RSS često prevazilazi broj prijava za email-ove.
Za druge vrste sajtova, Nicholas kaže, “Pošto se radi o funkciji koja se lako ugrađuje i ne košta ništa, nema razloga da je ne ugradite u vaš web sajt, bez obzira na temu kojom se na njemu bavite”. "Pored toga", on kaže, "bićete kul i moderni”.
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||