Najbolji metod za isključivanje problematičnih korisnika nije da im izbrišete nalog, već da ih jednostavno blokirate i onemogućite da se uloguju.
Ovo je korisno iz više razloga. Prvo, ovo je samo privremeno, tako da možete da ga upotrebite za suspendovanje. Drugo, ako zahtevate autentifikaciju korisnika putem emaila i ne omogućavate duplirane email adrese, problematičnom korisniku će biti malo teže da ponovo kreira nalog.
Evo kako da blokirate problematičnog korisnika:
- Na glavnom ekranu administratora (Main Administrator Screen) kliknite na User Manager.
- Potražite problematičnog korisnika. Najlakši način da to uradite ako imate veliki broj korisnika je da ukucate deo imena, korisničkog imena ili email adresu u polje za pretraživanje i kliknite na Go.
- Selektujte korisnika tako što ćete postaviti oznaku potvrdte pored njegovog imena.
- Na vrhu ekrana kliknite na Edit.
- Na levoj strani ekrana, pri dnu, izaberite radio dugme Yes pod opcijom Block User.
- U gornjem desnom uglu ekrana kliknite na Save.
- Proverite da li je korisnik blokiran tako što ćete pogledati poruku Sucessfuly saved User na vrhu ekrana kao i ikonicu sa belim X u crvenom krugu pod kolonom Enabled.
To je sve.