Svi mi želimo da budemo jedinstveni. Drugim rečima, svi ostavljamo svoje potpise bez obzira da li pišemo email ili komentare, potpis je taj koji će vas istaći.
Postoje mnoge onlajn alatke za kreiranje potpisa. Evo jednostavnog načina kako da to uradite u Microsoft Office Outlook-u 2007:
- U glavnom prozoru Microsoft Outlook-a, u meniju Tools, kliknite na Options a zatim na Mail Format karticu.
- U polju Compose in this message format list, kliknite na format poruke za koji želite da upotrebite potpis.
- Pod Signature kliknite na Signatures a zatim kliknite na New.
- U polje Enter a name for your new signature box unesite svoje ime.
- Pod Choose how to create your signature, izaberite opciju koju želite.
- Kliknite na Next.
- U tekstualno polje Signature ukucajte tekst koji želite da uključite u svoj potpis. Takođe možete da pejstujete tekst u ovo polje iz drugog dokumenta.
- Da biste promenili format fonta, izaberite tekst, kliknite na Font ili Paragraph a zatim izaberite opcije koje želite. Ove opcije nisu dostupne ako koristite običan tekst kao format poruke.
- Da biste potpisu dodali elektronsku vizit karticu - vCard — pod opcijama vCard izaberite vCard iz liste ili kliknite na New vCard from Contact.
- Kliknite na Finish kada završite sa modifikovanjem novog potpisa.