Odlična ideja je da kreirate direktorijum sa jedinstvenom
ikonicom u koji ćete postaviti sve aplikacije koje svakodnevno koristite.
Da biste olakšali sebi svakodnevni posao, možete da
postavite sve aplikacije koje koristite u jedan direktorijum i tako uštedite
vreme tražeći ih na početnom ekranu. U ovom članku pokazaćemo vam primer kako
da postavite sve aplikacije Office-a u jedan direktorijum, ali naravno, vi
možete da upotrebite bilo koje druge aplikacije.
Ako želite da grupišete aplikacije u jedan direktorijum na
početnom ekranu Windowsa 8, uradite sledeće:
- Kliknite desnim tasterom miša na ikonicu početnog ekrana
koja sadrži direktorijum koji biste želeli da postavite na početni ekran.
-
Kliknite na Open file location.
- U Exploreru se vratite jedan korak unazad i kliknite desnim
tasterom miša na direktorijum i iz kontekstnog menija izaberite opciju Pin to
Start. Sada imate direktorijum koji sadrži željene programe.
- Ako želite da promenite ikonicu direktorijuma ponovo
kliknite desnim tasterom miša na ikonicu i iz kontekstnog menija izaberite Properties.
- U odeljku Properties Selektujte opciju Shortcut a zatim
kliknite na Change Icon….
- Potražite .Ico fajl koji želite da upotrebite i selektujte
ga.
- Kliknite na Open.
- Iz liste ikonica izaberite ikonicu koju želite da upotrebite
i kliknite na OK.
Vratite se na početni ekran i videćete nov direktorijum
koji ste upravo kreirali.