Mnogo ljudi učestvuje u različitim afilijativnim programima kao što su oni na Amazon.com, Commission Junction i ClickBank. Ovi programi su odlični i mogu vam doneti mnogo novca! Međutim, blogeri retko maksimalno iskoriste ove programe i retko uspeju da zarade pare sa njima. Ali to ne mora da važi i za vas! U ovom članku daćemo vam nekliko saveta koji mogu da vam pomognu da poboljšate prodaju preko vaših afilijativnih programa.
Izaberite proizvod u koji verujete
Kada se uključite u afilijativni program kao što je ClickBank, vama će istog trenutka biti ponuđena ogromna lista proizvoda koje možete da prodajete. Umesto da koristite strategiju "preplavljivanja" u kojoj punite vaš blog stotinama proizvoda, pažljivo izaberite jedan ili dva proizvoda koji vam se najviše sviđaju i za koje stvarno verujete da su dobri. Ako vam se sviđa proizvod koji prodajete, onda će se svideti i vašim posetiocima kada budete pričali o njima, jer ćete ih promovisati iz srca, sa verom u njihov kvalitet i korisnost.
Nemojte samo da dodate baner na vaš blog!
Baneri su u većini slučajeva deo stare škole. Oni su najmanje efikasan oblik Internet marketinga i ne donose mnogo rezultata. Čak i najneiskusniji korisnici računara znaju da NE TREBA da klikću na banere. Ako morate da stavite baner, postarajte se da uradite više od samog postavljanja banera. Probajte da uključite i alternativne oblike promovisanja prodaje proizvoda koje reklamirate.
Povećajte svest o proizvodu koji prodajete
Da li vaši čitaoci uopšte znaju da proizvod koji promovišete istovremeno i podržavate? Ako ste uključili u blog samo grafički baner, onda vaši čitaoci ne znaju da vi i lično preporučujete dati proizvod. Blogujte o proizvodu koji želite da prodate. Vi takođe možete da povećate svest o proizvodu pomoću kratkog promotivnog teksta u dnu vašeg posta.
Upoznajte proizvod koji prodajete
Ako znate mnogo o proizvodu koji prodajete, bićete bolje pripremljeni da odgovorite na pitanja čitalaca. Ako izučavate proizvod ili ste ga čak i sami kupili, imaćete veće šanse da pomognete vašim čitaocima da se odluče da li da kupe određeni proizvod ili ne.
Budite sami vlasnik proizvoda koji prodajete
Kada kažem vlasnik ne mislim da morate bukvalno da kupite proizvod koji prodajete i promovišete … to je vaš izbor. Kada kažem “Budite vlasnik proizvoda” ja mislim na to da postanete produžetak proizvoda. Brendirajte ga tako da perpcepcija proizvoda bude u stvari produžetak vas samih i vašeg bloga.
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||