Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa

Preporučujemo

Šta nas čeka - Predviđanja eksperata - II izdanje

Šta nas čeka - Predviđanja eksperata - II izdanje

Popust cena: 880 rsd

Operacioni i projektni menadžment

Operacioni i projektni menadžment

Popust cena: 1140 rsd

Koje još agencije za reklamiranje postoje pored Google AdSense-a?

Kada blogeri razmišljaju o onlajn reklamiranje, reči Google odmah padaju na pamet. Google je odlično odradio posao privlačenja tržišta onlajn reklamiranja pomoću svog AdSense proizvoda.

Međutim, Google nije jedini igrač u gradu. Kao webmastera, vaš je zadatak i obaveza da potražite i druge načine na koje možete da zaradite od vašeg bloga ili web sajta. Kao što svi mi znamo, stavljanje svih jaja u jendu košaricu nije najpametnija stvar koju možete da uradite. Ali uprkos tome mi svaki dan možemo da naiđemo na gomile blogova koji koriste samo AdSense kao izvor zarade.

U ovom članku daćemo vam opširnu listu sistema koji nude postavljanje onlajn reklama na vaš blog ili web sajt i zaradu zasnovanu na broju klikova na reklame. Na vama je samo da izaberete nekoliko sistema koji vam se čine kao najbolji.

Primarno CPM zasnovane mreže reklamiranja

Primarno CPA/CPL mreže reklamiranja

Primarno CPC i/ili na tekstu i kontekstu zasnovane mreže reklamiranja

Mrrže za kupovinu i/ili poređenje

“Nestandardne mreže reklamiranja (PopUp-ovi, proširenja, Pay Per Post, i tako dalje).

Demografski specifične mreže reklamiranja

Primarno CPM zasnovane mreže reklamiranja izvan SAD-a

Primarno CPC ili na tekstu i kontekstu zasnovane mreže reklamiranja

Primarno CPA/CPL mreže reklamitanja izvan SAD-a

 

         
Twitter Facebook Linkedin Pinterest Email
         

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

 

 

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272