Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa

Prikaz knjige - Lifehacker - 88 Tech Tricks to Turbocharge Your Day

Izraz "life hack" (hakovanje života) je pametna skraćenica za označavanje manje poznatog i bržeg načina za kompletiranje nekog zadatka. Hakeri života redefinišu ličnu produktivnost tako što menjaju, moduju, stapaju i modifikuju namenu web programa, desktop softvera i svakodnevnih objekata sa kojima se susrećemo. Ova knjiga predstavlja 88 životnih hakovanja preuzetih iz arhiva Lifehacker.com web sajta.

Šta su čitaoci rekli:

"Ovo je vodič za življenje u stalno budnom, stalno isprepletanom svetu.... ovo je odlična knjiga koju sam čitao mnogo puta tražeći nove načine za poboljšanje kvaliteta mog života. Gina je sa ovom knjigom pogodila pravo u centar." Robert Scoble, autor Naked Conversations: How Blogs are Changing the Way Businesses Talk with Customers.

"Kada budete završili čitanje knjige Lifehacker, stajaćete trijumfalno na vrhu onoga pod čim ste do sada bili sahranjeni - bez obzira da li je u pitanju elektronska pošta, lista zadataka, vaš kalendar, ili hiljade drugih stvari koje su se borile za vašu pažnju. Ova knjiga će ili revolucionalizovati vaš život, ili će vam ga znatno olakšati - kako onda možete da pogrešite? Jedan jedini savet koji Gina nije obuhvatila sa ovih 88 saveta je onaj najvažniji - kupite ovu knjigu" — Brian Bailey, autor The Blogging Church

"Obožavam je. Znaćete da je knjiga dobra kada ste istovremeno i ljubomorni i besni što je sami niste napisali." - Scott Hanselman, HanselMinutes podkast

"Ovo je knjiga koju sam dugo želeo da pročitam, i nisam se razočarao...." - Thomas Duff, programer

"Lifehacker je odličan izvor za identifikovanje novih alata i procesa koji će poboljšati kvalitet vašeg života. Lifehacker knjiga vlada. Toplo je preporučujem svima." - Steve Rubel, marketinški stručnjak

"Knjiga je višeplatformska i pokriva rešenja kako za Windows tako i za Mac. Ja koristim oba operativna sistema i stvarno mi se sviđa što oni mogu da se primene na ove platforme. Ova knjiga je stvarno praktična za svakoga ko hoće da poboljša svoj rad na računaru ili svoj život u stvarnom svetu. Verovali ili ne, ustanovio sam da je praktično imati Lifehacker i u štampanom izdanju, iako skoro celokupan sadržaj može da se nađe onlajn i to potpuno besplatno. Kupite je još danas. Vaš život će vam biti zahvalan." -  Michel Bauwens, P2P Foundation

"Gina Trapani, urednik i glavni autor na web sajtu Lifehacker.com, je svetica. Možda ne u religioznom smislu reči, ali ja vrednujem njenu sposobnost da predstavi rešenja za širok raspon problema koristeći mešavinu zdravog razuma, tehnologije i saosećanja, izloženih pozitivnim i ohrabrujućim tonom. Dalje, kao pisac, poštujem svakoga ko može da pretvori tehno-brbljanje i geek-govor u jednostavan, razumljiv jezik. A iza njenih reči može da se oseti dobra duša, odatle i moja konstatacija da je svetica" — Richard Pachter, The Sun News

Twitter Facebook Linkedin Pinterest Email

Budite prvi koji će ostaviti komentar.