Jedan od uobičajenih problema za Windows 8 aplikacije je što
one ponekad nisu sinhronizovane i nisu ažurirane.
Ovaj problem može da se javi ako proces sinhronizovanja ne
funkcioniše ispravno. Pre nego što potražite pomoć, pokušajte ručno da
sinhronizujete licence da biste videli da li će to rešiti probleme.
Sve što vam je potrebno je internet konekcija i odgovarajući
nalog za sve naručene programe. Uverite se da je sve kako treba a zatim uradite
sledeće:
- Sa početnog ekrana otvorite aplikaciju Store.
- Kada je aplikacija učitana, pritisnite taster Win + C na
tastaturi da biste otvorili Charm bar.
- Kliknite na Settings.
- U padajućem meniju kliknite na opciju App updates.
- Na stranici koja će se otvoriti potražite odeljak App
licenses, i kliknite na dugme Sync licenses.
- Nakon što je završen proces sinhronizovanja, videćete poruku
koja vas obaveštava da su vaše licence ažurne.
- Zatvorite prozor Settings i ažurirajte aplikacije.