Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa

Preporučujemo

Mesta na Internetu koja obavezno morate da posetite

Mesta na Internetu koja obavezno morate da posetite

Popust cena: 440 rsd

ColdFusion MX

ColdFusion MX

Popust cena: 400 rsd

Google - Novi Add Format može da vam pomogne da porastete

Bez obzira da li kupujete pay-per-click reklamu ili plaćate da biste ih postavili na vaš Web sajt, Google (GOOG - Cramer's Take - Stockpickr) radi beta testiranje formata reklame koja može da promeni način vašeg poslovanja. Zove se pay-per-action ili cost-per-action. Nagrade su veće ali na prvi pogled ovaj sistem izgleda čudniji.

Šta se razlikuje?

Umesto regularnog pay-per-click modela u kojem oglašivači plaćaju svaki put kada neko klikne na njihov oglas, pay-per-action se naplaćuje samo kada neko izvede određenu akciju nakon što su kliknuli na oglas. Oglašivač definiše akciju – narudžba, prijava na newsletter, pregled stranice – i cenu.

Ovi oglasi koštaju više nego pay-per-click. Mnogo je teže navesti posetioce sajta da kupe ili da se prijave nego da kliknu na web sajt, tako da ljudi koji publikuju oglase na njihovim sajtovima neće videti mnogo akcije u terminima prihoda, barem u početku. Imajući u vidu da oni koji publikuju oglase biraju koje će oglase upotrebiti, oglašivači treba da definišu vredne nagrade.

Postoji tri formata: tekstualni oglasi, slikovni oglasi i tekstualni linkovi, novi format iz Google-a koji izgleda kao običan hiperlink. Svi ovi formati mogu da se integrišu u sajt izdavača a izdavači isto tako mogu da promovišu oglase.

Pošto akcija ne mora direktno da prati klik, željeni rezultat ne mora odmah da se dobije. Google koristi kolačiće (cookie) da prati posetioce koji su kliknuli ali još nisu izvršili specifikovanu akciju.

Ovaj sistem je sličan usvojenom modelu koji giganti poput Yahoo! i Commission Junction već koriste. Kako god da ga nazovete Google-ov pay-per-action će dati AdWords oglašivačima i AdSense izdavačima novu fleksibilnost.

Kako novi sistem funkcioniše za oglašivače

Recimo da prodajete revolucionarni novi filter za kafu koji pretvara najjeftinija zrna u fin napitak, i želite da isprobate pay-per-action oglase. Specifikovali ste narudžbu kao vašu akciju. Ako neko klikne sa oglasa i kupi filter, platićete proviziju sajtu gde je oglas postavljen.

Ali pre nego što prodate filter bilo kom potrošaču, treba da ubedite one koji postavljaju reklame da postave vašu reklamu a ne reklamu nekog drugog. Trebaćete da privučete ljude koji vode visokokvalitetne sajtove koji privlače ljubitelje kafe i koji žele da poboljšaju ukus svoje kafe.

Google daje izdavačima oglasa dva načina da pronađu oglase koji se najbolje poklapaju sa njihovim sajtovima: Oni mogu da pretražuju pomoću ključnih reči ili mogu da pretražuju po kategorijama. Dakle, jednom kada kreirate svoj oglas, dodelite mu termine pretrage i povezane fraze tako da izdavači koje pokušavate da dobijete mogu da ga pronađu. Kada pronađu vašu listu, izdavači mogu da pogledaju vaše oglase, da nauče nešto o kompaniji i da vide kakvu vrstu akcije želite da preduzmu korisnici i koliko plaćate svaki put kada se akcija izvrši.

Lista takođe može da bude povezana sa URL-om - i to je mesto gde vaša prodajna magija može da se iskaže punom snagom. Kreiranje stranice zajedno sa informacijama o proizvodu i zbog čega pokrećete oglas treba da ubedi vašeg idealnog izdavača da ćete mu doneti pare. Možete čak i da odete jedan korak dalje tako što ćete da uradite ono što rade najbolje prihvaćeni programi: pomognete u promovisanju.

Predložite neke načine na koje oglasi mogu da se integrišu u web sajt ili im dajte neke preporuke ili pozive na akciju koje mogu da postave oko oglasa, kao što je “Ovaj filter za kafu čini svako zrno boljim! Isprobajte ga!” Kada pokažete da se trudite da pomognete izdavačima, oni će biti mnogo zainteresovaniji za postavljanje vašeg oglasa.

Naravno, najveće pitanje će biti koliko vi plaćate. Izračunajte koliko ste spremni da platite, uzimajući u obzir troškove i sve ostalo. Treba da znate koliko vama vredi data narudžba i koliko možete da platite da biste je promovisali a i dalje imali profit. A možete da testirate koji oglasi se najbolje pretvaraju u novac tako što ćete pokrenuti Google AdWords-ovu funkciju praćenja konverzije, koju ćete pronaći pod "campaign management" karticom.

Google-ov pay-per-action program je i dalje u beta testiranju i dostupan je samo u Sjedinjenim Državama. Ali oni dodaju nove oglašivače po pozivu. Ako već imate AdWords nalog, možete da se prijavite ovde.

 

         
Twitter Facebook Linkedin Pinterest Email
         

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

 

 

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272