Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa

Preporučujemo

Power Point 2007 Korak po korak

Power Point 2007 Korak po korak

Word 2010 - Korak po korak

Word 2010 - Korak po korak

KAKO DA sakrijete sadržaje ćelije u Excelu

Ako želite da sakrijete sadržaj neke ćelije tabele u Excelu,  možete to da uradite jednostavno.


Evo šta je potrebno da uradite:

     
  1. Izaberite ćeliju čiji sadržaj želite da sakrijete.
  2.  
  3. Pritisnite Ctrl+1 (ili otvorite okvir za dijalog Format  Cells iz kontekstnog menija).
  4.  
  5. Na kartici Number izaberite Custom u padajućem meniju  Type.
  6.  
  7. Ukucajte sledeći kod za formatiranje:
        ;;;
  8.  
  9. Pritisnite OK i sadržaj ćelije će biti nevidljiv.

Ovo može da bude veoma korisno ako koristite uslovno  formatiranje za označavanje boja ćelija ili kada trebate da izračunate presečne  vrednosti ali ne želite da ih prikažete.


 

         
Twitter Facebook Linkedin Pinterest Email
         

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

 

 

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272