Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa

Preporučujemo

ColdFusion MX

ColdFusion MX

Popust cena: 400 rsd

Ajax - trikovi

Ajax - trikovi

Popust cena: 1590 rsd

KAKO DA - Deset načina da vaša mala firma izgleda velika

U današnje vreme ne treba da budete veliki da biste imali velike klijente. Dovoljno je da izgledate toliko veliki da vam je stalo do vašeg posla i o slici koju ste izgradili o njemu. Brz obzira da li se radi o firma-ka-firmi ili firma-ka-potrošaču biznisu, ako izgledate veći ili profesionalniji lakše ćete naći veće klijente.

Sledi lista deset načina na koje vaša firma može da izgleda veća:

1) Pokažite da postojite

Treba da pokažete da postojite ali ne samo taio đto ćete imati svoj web sajt i formu za kontakt. Postavite i telefonski broj i e-mail adresu. Prikažite adresu vaše kancelarije, fizičku lokaciju koju klijenti mogu da potraže i pronađu na mapi. Ako radite od kuće, razmislite o tome da iznajmite poštansko sanduče u pošti na koje ćete primati poslovnu poštu.

2) Pokažite da radite sa pravim, postoječim klijentima

U polju kojim se ja bavim klijenti ne žele da se zna da mi pišemo njihov sadržaj, zato mi samo nagovestimo ko su naši klijenti. Ako klijentima ne smeta, postavite i listu referenci, čak i ako je kratka (10 najboljih na primer).

3) Čist web sajt

Ne mogu da nabrojim koliko nas je klijenata pohvalilo da imamo "čist web sajt". On nije savršen ali je jednostavan i čist i svako može vrlo lako da se snađe na njemu. Hoćemo da kažemo da ne date vašem 12-godišnjem nećaku da dizajnira sajt i nipošto nemojte da koristite klipart sličice. Ako ste slabi u dizajnu (većina ljudi jeste) i ne želite da platite izradu web sajta, na Internetu možete naći gomilu besplatnih šablona web sajtova. Samo ih malo modifikujte da ne izgledaju generički i da ne bi ljudi naletali na isti dizajn kao vaš na drugim mestima na Internetu.

4) Lep logo

Trebalo bi da imate logo, ako ga već nemate, pa čak i ako je reč samo o nazivu firme koji je ispisan lepim fontom, mada bih se ja prvo obratio lokalnoj firmi za dizajn.

5) Linkujte ka popularnim i cenjenim sajtovima u vašem domenu

Postoji razlog zašto Google voli kada linkujete ka sajtovima od autoriteta, a po meni je osnovni razlog to što time pokazujete da poznajete vašu industriju i resurse.

6) Pokrenite blog

Ovo ne može svako da radi. Ali, ako imate nekoga u timu ili nekoga ko vam povremeno pomaže, uključite ih u blogovanje. Ne treba da bloguju svo vreme, ali trebalo bi barem jednom nedeljno kako bi klijenti znali da vi stvarno komunicirate sa ljudima.

7) Rangirajte se što bolje na mašinama za pretraživanje

Kada klijenti pretražuju Internet u potrazi za firmama u vašoj branši, bolje bi bilo da vas nađu na prve dve strane pretrage, jer se većina pretraživanja tu završava. Zapamtite da Google nije samo pretraživač već i rečnik, telefonski adresar, mapa i kalkulator..

8) Pokrenite Pay-Per-Click reklamu za naziv vaše firme

Ovo vas skoro ništa neće koštati, pogotovo ako vas upotrebe na organskim listama (vidite tačku 7). To meni kao potencijalnom klijentu govori da koristite pay-per-click kao svaki pametan biznis, čak i ako ja ne znam druge termine sa kojima se reklamirate..

9) Stranica O nama

Budite lični o vašoj kompaniji i vama samima, Kako ste počeli, koje su vam najjače tačke, šta je ono što vas čini onim što ste danas? Ove informacije možete da postavite na stranicu sa kontaktima ili na stranicu o firmi. Ne treba da mi kažete kako vam se zove pas i koliko dece imate, ali treba da znam da ste stvarna osoba. Ja treba da vam verujem ako ću raditi sa vama.

10) Nazovite me na telefon

Nemojte da mi šaljete e-mail poruke. Kada vas neko kontaktira nazovite ih pre nego što im pošaljete e-mail. Zatim pošaljite prateći e-mail i dalje kontaktirajte preko e-maila ako želite. Telefonski poziv vas čini stvarnim i pokazuje da ste zainteresovani da radite samnom i da vam je stalo do mojih potreba. U ljudskoj prirodi je da će pre upotrebiti e-mail, zato što možete da razmislite pre nego što pošaljete poruku i lepo sročite pismo. To znači da ako imate formu koju potencijalni klijenti treba da ispune obavezno tražite da unesu i svoj telefonski broj.

Nadam se da će vam ovi saveti pomoći da izgledate profesionalniji i veći i da će to za rezultat  dati više klijenata. Vašim potencijalnim klijentima je bitno kako izgledate i kako se ponašate, zato nemojte da ih ignorišete.

 

         
Twitter Facebook Linkedin Pinterest Email
         

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

 

 

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272