U ovoj seriji članaka predstavićemo vam primere vrhunski dizajniranih brošura i kataloga. Mi smo pokušali da uključimo kreativna, vizuelno lepa i interesantna dizajnerska rešenja. Nadamo se da će svako od vas naći nešto interesantno i neobično za sebe. Svaki dan predstavićemo samo jedno ili dva rešenja. čisto da se ne zasitite prebrzo.
Zasnovano na podacima prikupljenim od strane Hoeckstra et al. u njihovom istraživanju »Water Footprint of Nations«, nemački dizajner Timm Kekeritz je kreirao dvostrani poster i prateću brošuru. Jedna strana vizualizuje vodeni otisak selektovanih nacija, ističući import i eksport virtualne vode. Druga strana prikazuje sadržaj virtuelne vode u selektovanim jelima i stvarima.
Ovu brošuru je veoma teško ne primetiti. Dizajnirao ju je A-Side Studio.
Koncept se fokusira na postavljanje gledaoca u poziciju da zamisli svoj savršeni dom bez slika koje mogu da zamagle um potencijalnog kupca. Umesto toga ova brošura sadrži iskačuće delove kako bi naglasila da vas život u Altusu postavlja iznad svega.
Kombinacija teksturisanog papira, iskačućih elemenata i horizontalnih listi različitih građevina i susedstava daju brošuru koje na jedinstven način prikazuje unikatnost proizvoda. Dizajnirao ju je Andrew MacPhee.
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||