U ovoj seriji članaka predstavićemo vam primere vrhunski dizajniranih brošura i kataloga. Mi smo pokušali da uključimo kreativna, vizuelno lepa i interesantna dizajnerska rešenja. Nadamo se da će svako od vas naći nešto interesantno i neobično za sebe. Svaki dan predstavićemo samo jedno ili dva rešenja. čisto da se ne zasitite prebrzo.
Cilj u ovom dizajnerskom delu je bio da se razvije metod za organizovanje informacija koji će biti jednostavan kao boje automobila i to na efikasan i interesantan način. Koristeći sistem vremenske linije, struktura, Art Center-ovog parkinga je organizovana u panele koji idu korak po korak.
Vremenska linija počinje sa sirovim podacima uzetih sa fotografija i informacijama sakupljenih sa pojedinačnih kola. Zatim su podaci razbijeni na apstraktne oblike i optičke mešavine, što daje gledaocu različite izbore u zavisnosti od njihovih ličnih vizuelnih stremljenja. Na kraju su podaci kompajlirani u generički informacioni grafikon. Pobednik Adobe Education 2007 Award.
Dizajnirao ga je Aaron Kapor.
Originalnu brošuru je dizajnirala Londonska dizajnerska agencija BibliothequeDesign. Pogledajte primer ispod: agencija kombinuje jaku tipografiju sa geometrijskim oblicima i atraktivnim bojama. A rezultat je prilično atraktivan.
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272 |
||