Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa

Preporučujemo

Mobile Application Penetration Testing

Mobile Application Penetration Testing

Bezbednost na internetu : vodič za decu

Bezbednost na internetu : vodič za decu

Pet razloga zbog kojih bi trebalo redovno da vežbate

Vežbanje može da vam pomogne da se oslobodite stresa, steknete samopouzdanje i održavate svoje telo i duh. Fitnes i vežbanje nije samo za sportske tipove, već za sve nas. Da bismo vas motivisali da počnete redovno da vežbate, ili istrajete u vežbama koje već obavljate, govorićemo o pet razloga vezanih za stvarni život zbog kojih treba svakodnevno da vežbate, a koji nemaju veze sa vašom figurom i spoljašnjim izgledom.

Otkrijte vaš izvor snage

Svaka vežba treba da ima svoj cilj. Ponekad je cilj da se pretrči određeni broj kilometara za određeno vreme, ili da se digne određena težina, ili da se jednostavno izdrži opterećenje. Bez obzira na cilj, važan aspekt vežbanja je da se kreira situacija u kojoj možemo sebe da teramo i odmah vidimo rezultate.

Razmišljajte o vašim vežbama kao o laboratorijskom eksperimentu. Vaša hipoteza je da ćete uspeti da postignete ono što ste sebi postavili za cilj - 100 sklekova, trčanje bez prestanka u trajanju od 15 minuta, i tako dalje. Kada uspete u cilju koji ste postavili, vaša osećanja uspeha će se preneti sa vežbanja na druge delove vašeg života.

Vežbanje je odlično sredstvo da otkrijete vaše izvore snage i karakter. One izgrađuju samopuzdanje i razvijaju duh koji bolje povezuje vaš um sa vašim telom. One vam omogućuju da cenite vrednost postavljanja ciljeva i njihovo dostizanje. Vežbanje kreira bolju ravnotežu u životu. Jednostavno rečeno, ako redovno vežbate, osećaćete se mnogo bolje i imaćete bolje mišljenje o sebi.

Kontrolišite stres i nervozu

Neki dani su užasni. Svako od nas ima dane koji jednostavno krenu naopako. I tu ništa ne može da se uradi. Svi mi pravimo greške, probijamo rokove a ponekad nas ljudi jednostavno iznerviraju.

Vežbanje vam omogućuje da se na zdrav način izduvate i oslobodite stresa i nervoze. Ono je takođe odličan lek protiv depresije. Znam to iz ličnog iskustva.

Navešću samo jedan primer žene o kojoj sam čitao na Internetu. Mary Beth je patila od ozbiljne depresije. Osećala je da nema nade da se iz nje izvuče. Njena susetkinja je počela da je vodi svako jutro u šetnju. Nije joj dozvoljavala da izostavi tu rutinu izlaska iz kuće i intenzivnog šetanja u trajanju od sat vremene, bez obzira na vreme.

Posle nekoliko meseci ovakvog tretmana, depresija se polako povukla. Nakon što je njena susetkinja prestala da se šeta (pošto se u međuvremenu zaposlila), Marz Beth je nastavila da se šeta ni ne pomišljajući da prestane. 

Dajte sve od sebe i izduvajte se

Nije svako od nas rođen kao atleta. Samo veoma mali broj nas postanu profesionalni sportisti. Ostali žive svoje obične živote. Ali u gimnastičkoj sali, ili na terenu, mi možemo da se borimo za svaki poen, za svaku loptu, i damo sve od sebe. Mi nismo pasivni posmatrači. Mi smo aktivni učesnici.

Nakon što sagorite u vežbi, igri ili takmičenju svo mentalno smeće koje se sakupilo tokom dana osećaćete se kao da ste uradili nešto veliko. I uradili ste. A ono što je najlepše je da vas to čeka i sutra!

Slušajte sopstveno telo

Slušajte svoje telo - ono će vam reći šta mu treba. Medijum koji će vam omogućiti da slušate sosptveno telo je vežbanje. Čak i posle nekoliko godina redovnog vežbanja, ja koristim vežbe kako bih ustanovio šta se dešava sa mojim telom.

Ako me bole kolena ili su mi ramena kruta, ja obraćam pažnju na te signale. Razmislim o tome da li postoji neki stres ili neko nerešeno pitanje u mom životu koje me tišti. Okrenem film unazad i prisetim se kako sam spavao i šta sam jeo. Ako se moje telo ne oseća dobro, to sigurno nije zbog vežbanja. Informacija je moć; a ta informacija mi daje moć da promenim ono što treba da se promeni da bih unapredio svoje fizičko i mentalno stanje.

Odvojite vreme za sebe

90 minuta svaki dan ja odvojim samo za sebe. Ja to zovem Ja Vreme. Stavim slušalice na uši i odjezdim u neki drugi svet - svet razmišljanja, meditacije i refleksije u vezi bilo čega što mi padne na um; sve koji je samo moj.

Negovanje samog sebe je veoma važno. A važno je i da se odmarate svaki dan. Bitno je da provodite vreme na mestu koje ste sami kreirali u vašem umu. To mesto je vaš hram mira, makar na kratko, na kojem možete da se odvojite od ograničenja i zahteva vašeg života. Upotrebite ovo vreme kako biste napunili baterije i našli mir u sebi.

Svi smo mi mnogo produktivniji kada smo celoviti, zdravi i kada se osećamo dobro u sopstvenoj koži. Vežbanje je odličan recept za sretan i uspešan život.

 

         
Twitter Facebook Linkedin Pinterest Email
         

Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Ostavite komentar Ostavite komentar

 

 

 

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272