Kako da dodajete i uklanjate administratore Facebook stranice
Ako imate popularnu Facebook stranicu, veoma je teško da je sami vodite i organizujete.
Srećom, Facebook
omogućava da se Facebook stranica organizuje sa više naloga istovremeno. U ovom
članku ćemo vam opisati kako da dodajete ili uklanjate administratore Facebook
stranice.
Većina popularnih
Facebook stranica ima veliki broj administratora ili moderatora. Facebook
omogućava kontrolisanje uloga koje imaju administratori. Omogućene su sledeće
uloge u okviru administracije:
Manager – ima mogućnost da upravlja ulogama administratora,
edituje stranicu, dodaje aplikacije, kreira postove, odgovara na, i briše
komentare, šalje poruke, kreira oglase i izgled stranice. Ovo je najmoćnija
pozicija pošto Manager može da dodaje i uklanja ostale korisnike.
Content Creator – ima skoro sve mogućnosti kao i Manager ali
ne može da upravlja ulogama ostalih administratora.
Moderator – može samo da odgovara na komentare ili da ih
briše, šalje poruke, dodaje oglase.
Advertiser – može da kreira oglase. Insight Analyst – može da pregleda samo odeljak Insights.
Ulogujte se na vaš Facebook nalog.
Otvorite stranicu na koju želite da dodate administratora.
Sve stranice koje imate prikazane su sa leve strane ekrana.
Na vrhu stranice kliknite na Edit Page, a zatim kliknite na Manage
Admin Roles.
Na sredini stranice naći ćete opciju za dodavanje novog
administratora. Ukucajte ime osobe i prikazaće se predloženi nalog u listi
predloga.
Izaberite ulogu koju želite da dodelite novom administratoru: Manager,
Content Creator, Moderator, Advertiser, Insights Analyst.
Ako želite da dodate još administratora kliknite na opciju Add
Another Admin.
Kliknite na dugme Save na dnu stranice da biste sačuvali
promene.
Ako želite da izbrišete nekoga od administratora stranice,
na stranici Admin Roles kliknite na dugme x pored naloga koji želite
da izbrišete.