Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa

 

Access

Alternativna učenja

Android

Animacija

Antropologija

Apple - MAC OS X

Arheologija

Arhitektura

Astrologija

Astronomija

Audio kursevi + knjige

Audio, Multimedia, Video

Autobiografija

AutoCad, ArchiCAD, SolidWorks, Catia, Pro/Engineer

Automobili

Bajke

Baze podataka

Biografija

Biološke nauke

Botanika

C++ Visual C++ C#

Cloud

CSS

Dečije knjige

Delphi

Digitalna fotografija

Dizajn

Django

Domaće pripovetke

Domaći roman

Drama

E-knjiga

E-komerc

ECDL

Ekologija

Ekonomija

Elektrotehnika

Enciklopedija

Esejistika

Etika

Fantastika

Film

Filologija

Filozofija

Fizika

Fotografija

FULL STACK DEVELOPMENT

Geografija

Geologija

GOOGLE

Grafika, Dizajn, Štampa

Građevinarstvo

Hardver

Hemija

Hidrotehnika

Hobi

Horor

Humor

Internet

Intervju

Istorija

Istorija i teorija književnosti

Istorija umetnosti

Istorijski roman

Java, JavaScript, JScript, Perl

Joomla

jQuery

Knjiga posle posla - Beletristika i ostala izdanja

Knjižare i naše knjige

Književna kritika

Kuvari, hrana i piće

Leksikografija

Lingvistika

Ljubavni roman

logo

Magija

Marketing

Mašinsko učenje

Mašinstvo

Matematika

Medicina

Memoari

Menadžment

Modeliranje podataka

Monografija

Mreže

MS Office

Muzika

Nagrađivanje knjige

Naučna fantastika

Obrada teksta

OFFICE 2013

OpenOffice.org

Operativni sistemi

Oracle

Organizacione nauke

Pedagogija

PHP I MYSQL

Pisci u medijima

Ples

Poezija

Politika

Poljoprivreda

Popularna medicina

Popularna nauka

Popularna psihologija

Posao

Pozorište

Pravo

Pravoslavlje

Primenjene nauke

Pripovetke

Prirodne nauke

Priručnik

Programiranje

Psihologija

Publicistika

Putopis

Python programiranje

Raspberry PI

Rečnici

Religija

Robotika

Roman

Ruby i Ruby on Rails

Satira

Saveti

Sertifikati

Slikarstvo

Socijalna mreža - Facebook

Sociologija

Sport

Sport i hobi

SQL Server

Statistika

Strip

Tabele

Tableti

Tehnologija

Telekomunikacije

Triler

Turizam

Twitter

Udžbenici

Umetnost

Unix, Linux

Urbanizam

UX DIZAJN

Visual Basic .NET, VBA, V. Studio

Web design

Windows

Windows 7

Windows 8

WordPress

Zaštita i sigurnost

Zoologija

 

Saveti – Socijalna mreža - Facebook

Ukupno: 28, strana 1 od 2

Fejsbuk i kako da saznate ko vas je obrisao

 

 

 

U moru lažnih stranica i aplikacija koje navodno otkrivaju ko vas je obrisao sa liste prijatelja, konačno se pojavila jedna koja to radi. Ukoliko želite da vidite da li vam se broj prijatelja na "Fejsbuku" (Facebook) umanjio tako što vas je neko obrisao, sada možete proveriti tako što pokrenete servis "Unfrend fajnder" (Unfriend finder).   Dodatak se instalira preko ove stranice,  a nakon instalacije u gornjem desnom uglu na pored taba "profil" pojaviće se opcija "Unfriend" gde ćete moći da vidite ko vas je obrisao.   Ova opcija ne radi retroaktivno, tako da će on početi da prati stanje među vašim prijateljima tek nakon instalacije i od tog vremena beležiti da li vas je neko obrisao.   Kompatibilan je sa svim internet pregledačima, a prema nekim informacija trebao bi da normalno funkcioniše i u daljoj budućnosti, bez straha da će biti uklonjen od čelnika "Fejsbuka" jer ne predstavlja nikakvu opasnost po sigurnost korisnika. Sajt koji možda niste posetili - Smeh do suza Napustanje Fejsbuka" ga kostalo 400 miliona dolara sreda, 01 februar 2012 08:00 Napustanje FejsbukaDžo Grin, koji je delio sobu sa Markom Zakerbergom na koledžu pri Univerzitetu Harvard, neće biti među onima koji će proslaviti izlazak „Fejsbuka” na berzu, sa početnom cenom koja se procenjuje na oko 100 milijardi dolara. Za razliku od slavnog druga, koji je prekinuo školovanje da bi lansirao popularnu društvenu mrežu, Grin je odlučio da ostane na Harvardu, što mnogi smatraju greškom koja ga je koštala 400 miliona dolara. LINK.
 
   

Infografika - Kako da naučite sleng na Twitteru

 

 

 

Urbani sleng na Twitteru INFOGRAFIKA.
 
   

Infografika dana - Kako da imate kvalitetan nastup na Pinterestu

 

 

 

Pinterest sa planomPINTEREST
 
   

Kako da automatski blokirate spam komentare na Facebooku

 

 

 

Ako ste administrator popularne Facebook stranice, imate prilično puno posla.   Jedan od problema sa kojim možete da se suočite ako ste administrator popularne Facebook stranice je da svakodnevno rukujete dosadnim spam porukama. Da biste mogli više da se fokusirate na sadržaj stranice umesto da se borite protiv spama, treba da razmotrite dodavanje uobičajenih reči koje se nalaze u spam porukama u listu, tako da Facebook može automatski da ih blokira.   Spam na Facebooku je neizbežan isto kao i na drugim popularnim web sajtovima i forumima. Zato, blokirajte uobičajene reči i fraze i tako sprečite pojavljivanje spam poruka na vašoj Facebook stranici.   Uradite sledeće:   Otvorite vaš Facebook nalog. Otvorite Facebook stranicu koju vodite. Lista stranica se nalazi sa leve strane ekrana. Kada se otvori Facebook stranica, u gornjem delu stranice kliknite na dugme Edit Page. Iz menija izaberite opciju Edit Settings. Na stranici Settings, kliknite na odeljak Manage Permissions. Potražite opciju Moderation Blocklist na donjem delu stranice i ukucajte reči koje se obično pojavljuju u spam komentarima, razdvojene zarezima. Kliknite na dugme Save changes na dnu stranice da biste snimili podešavanja.
 
   

Kako da na Facebooku pronađete željenu poruku

 

 

 

Koristite li Facebook za četovanje sa prijateljima? Ako koristite, verovatno imate previše poruka i teško je pronaći upravo onu koju želite.   Facebook, je veoma popularna društvena mreža, jer osim što možete da delite sadržaje na vašem zidu, možete da četujete sa prijateljima ili im šaljete lične poruke u Inbox. Pretraživanje ovih poruka može biti prilično naporno, pogotovo ako imate puno poruka koje ste razmenili sa puno prijatelja.   U ovom članku opisaćemo vam kako možete lako da pronađete poruku koju želite. Uradite sledeće:   Otvorite vaš Facebook nalog. U gornjem levom uglu ekrana kliknite na drugu ikonicu da biste videli najnovije poruke, a zatim na dnu prozora koji se otvorio kliknite na dugme See All. Na levoj strani ekrana prikazane su poruke i četovanja sa prijateljima. Pronađite poruku iz koje želite da pronađete određeni sadržaj. Na sredini ekrana prikazaće se ceo razgovor sa izabranim prijateljem. U polje unesite traženi tekst i kliknite na ikonicu sa lupom u gornjem desnom uglu da biste potražili željeni sadržaj unutar konverzacije koju ste izabrali. Ako postoji traženi tekst, on će biti prikazan. Ako se ne prikaže željeni tekst, pokušajte da upotrebite funkciju Search All.
 
   

KAKO DA najlakše objasnite nekom šta je Twitter

 

 

 

Iako je twitter-ovanje jednostavno i zabavno, teško je objasniti koncept Twitter-a nekom ko nikada nije isprobao ovaj servis. Common Craft je uradio dobar posao u objašnjavanju suštine Twitter u stop-motion videu koji možete da pogledate ako kliknete na donju sliku.   Da li ste razumeli? Pratite nas na Twitteru Zašto? 1. Na Twitteru objavljujemo ono što trenutno radimo. ("Šta radiš?") 2. Ako nas pratite lako ćete saznati za akciju koja traje kratko. 3. Preko onih koje pratimo i onih koji nas prate možete najlakše da dođete do veoma interesantnih osoba. (Follow friday) Pratite nas: Kompjuter biblioteka na Twitteru. Twitter pitanje Zašto nekoga pratite na Twitteru?
 
   

KAKO DA pošaljete glasovne poruke na Twitter

 

 

 

TwitterFone je besplatni servis koji vam omogućuje da ažurirate vaš Twitter feed pomoću vašeg glasa sa bilo kog mobilnogu uređaja ili telefona. Pozovete ga, izgovorite vaš tweet i spustite slušalicu. Vrlo brzo nakon toga, vaš tweet će biti postavljen na Twitter. Magija! TwitterFone je odlično rešenje kada se nalazite na putu - u kolima, na vozu, ili između dva sastanka - a nemate WiFi niti vremena da se ulogujete na Internet. TwitterFone radi sa bilo kog mobilnogu uređaja ili telefona. Sve što treba da uradite je da okrenete broj, izgovirite vašu poruku i spustite slušalicu. Da li može da bude jednostavnije od ovog? Adresa: TwitterFone Twitterfone se još nalazi u privatnoj beti, zato ako stvarno želite da ga isprobate, tražite da vas pozovu.
 
   

Kako da upotrebite Facebook i pozovete preko 20000 ljudi na žurku kao Rebecca Javeleau

 

 

 

R. S. V. P. ili šalio sam seR. S. V. P. stands for a French phrase, "répondez, s'il vous plaît," which means "please reply. " Francuska je fraza, ali ako nekoga molite da odgovori na vaš poziv nije valjda da mislite da će svi da odgovore. Porčitajte na How Stuff Works o R. S. V. P. Makar se do sada to nije događalo. Pazite koga pozivate ili ko vas poziva. Svoj dolazak na zabavu potvrdili su i vlasnici lažnih profila  Stivena Hokinga, Suzan Bojl i drugi. Na primer, mi poželimo da na promociju knjige dođu svi oni koji nas prate na Twitteru, ili Facebook-u. Upotimo vam poziv. naravno da nikada ne dođu svi. Ali, život je čudo, pa se nekada i to mora da dogodi. Svi su došli, kao u slučaju Rebeccae Javeleau koja je na Facebooku osnovala grupu za proslavu svog rođendana. Naravno, ono što su joj uvek govorili da ne radi, ona je uradila. Ostavila je svoj broj telefona i adresu. Plan: 10, ostvarenje: 21000Planirala je samo da dođu najbolji prijatelji, ali su se odazvali i ostali. Tada je na scenu stupila njena majka i ugasila ovu grupu na Facebooku. Kao i policija koja je upozorila tinejdžere da se klone ovakvih zabava. Neznanci vas pozivaju u svoj grad. Itd. itd. Šta posle propale zabave?Oni koji ništa ne nauče iz ovoga, mogu da pokušaju, da malo potraže đavola.
 
   

Kako da zaradite milijarde lajkovima na primeru Fejsbuka

 

 

 

Zakerberg poseduje 28,2% deoničarskog kapitala, što mu daje većinsku kontrolu   Fejsbuk je veoma profitabilna kompanija: U 2011. godini ostvarila je prihod od 3,7 milijardi dolara i operativnu dobit (pre odbijanja kamata i poreza) od 1,7 milijardi dolara. Čist prihod u 2011. iznosio je milijardu dolara. Dugme za “lajkovanje” i povećanje broja korisnika pretvorilo je gubitke u profit. Fejsbuk je profit počeo da ostvaruje 2009, nakon uvođenaj dugmeta za "lajk",  koje je omogućilo prihode od reklame i utvrđivanej ciljnih grupa korisnika za reklamiranje proizvoda. Mark Zakerberg i dalje kontroliše kompaniju.   Zakerberg trenutno poseduje 28,2% deoničarskog kapitala, što mu (kada se  pretvori u glasove u Upravnom odboru ) daje većinsku kontrolu nad kompanijom. Broj aktivnih korisnika se i dalje brzo povećava: krajem 2011. Fejsbuk je imao 845 miliona aktivnih korisnika, za 39 odsto više nego u istom periodu prethodne godine.   Ahilovu petu sajta potencijalno predstavlja njegova verzija za mobilni telefon. Na mobilnoj verziji sajta trenutno nema reklama, ali upravo to je način na koji sve veći broj ljudi ide na Fejsbu. S toga kompanija konstatuje da "na naše prihode može negativno da se odrazi ako u svoje moblne aplikacije i mobilni vebsajt ne uključimo reklame ili sponzorisane priče. Verujemo da će ljudi širom sveta i dalje sve više koristiti Fejsbuk preko mobilnih uređaja, i da će taj vid korišćenja delimično zamenjuje i ubuduće će zamenjivati,  korišćenje putem personalnih kompjutera. " Fejsbuk zavisi od oglašavanja, ali udeo oglasa u ukupnom prihodu smanjuje iz godine u godinu (2009. prihod od oglašavanja iznosio je 98 odsto, 2010. 95 odsto, a 2011. 85 odsto. Ostatak potiče od kupovine internet aplikacija, kao što je onlajn igrica “Farmvil” kompanije Zinga. Kompanija Zinga je značajan partner. U 2011. godini, njen doprinos prihodu Fejsbuka iznosio je 12 odsto. “Ukoliko se smanji broj korisnika Zinginih igrica na našoj platformi, ako Zinga nastavi da lansira nove igrice ili ih preseli na konkurentske platforme, ili ako ne uspemo da sačuvamo dobre odnose sa ovom kompanijom, može da nam se desi da izgubimo Zingu kao značajnog saradnika, što će negativno uticati na naše finansijske rezultate”, navodi se u dokumentu. Očekuje se pad stope rasta. Ovo nije iznenađujuće s obzirom na brzinu dosadašnjeg rasta - u 2010. zabeležen je rast od 154 odsto u odnosu na prethodnu godinu, a 2011. u odnosu na 2010. rast je iznosio 88 odsto.   Prihod Fejsbuka 2011. bio je otprilike isti kao prihod Gugla 2004, kada je ta kompanija podnela svoju prijavu. Profit Fejsbuka je, međutim, mnogo veći.   Privatnost se samo uzgred spominje. Nije joj posvećen poseban odeljak s upozorenjima šta bi moglo da se dogodi ako se ljudi zabrinu za svoju privatnost.   Fejsbuk je, međutim, započeo da gradi sopstvene centre za čuvanje podataka. Ne navodi se precizno količina novca koja je u ove centre investirana, ali u dokumetu stoji  "2011. smo počeli da svoje proizvode  isporučujemo iz centara az obradu podataka koji su u vlasništvu Fejsbuka, uz upotrebu servera konstruisanih specijalno za nas. "  Interasantno bi bilo da se sazna nešto više o tome ko ove servere konstruiše - da li ih Fejsbuk sam proizvodi, poput Gugla?   Fejsbuk ima mnogo rivala, naročito u Kini. Fejsbuk želi da se probije i u tu zemlju, ali ističe da u njoj ima konkurente, kao što su Renren, Sina i Tensent.   Kao “ključni kadrovi” navedeni su samo Zakerberg i Šeril Sandberg, glavna izvršna direktorka.   Mnogi zaposleni koji su u Fejsbuku duže vreme postaće veoma bogati. To ne iznenađuje; njima je podeljeno 138 miliona akcija po ceni od 0,83 dolara. Budući da se očekuje da njihova cena dostigne 45 dolara, to je skoro 6,2 milijarde dolara čistog profita za celokupno osoblje. BLIC.
 
   

Sajt koji možda niste otkrili - Talkinator - pričajte dok vas ne zabole prsti

 

 

 

Talkinator za priču nad pričama Nije potrebna ni registracija ni preuzimanje fajlova. Odredite ime pričaonice, preuzmite kod i postavite ga gde želite. Naravno da možete da promenite veličinu, boju i sve što poželite. Link.    
 
   

Saveti koji će vam možda trebati

 

 

 

PC u Facebook @desktophr Desktop. hr 10 stvari koje bi trebali uraditi na novom PC-u prije logiranja na Facebook http://tek. io/q0F8YtLINK. MAC OS X  LION @TheNextWeb The Next Web Handy tips and tricks for OS X Lion http://tnw. to/1ABdZ by @LeonPals on @TNWappleLINK.
 
   

Šta ima novo na Twitteru, danas 26. jula 2011.

 

 

 

@LuxurySociety Luxury Society What brands lose by not joining Twitter http://bit. ly/qtd1vXPROVERITE DA LI STE NEŠTO IZGUBILI. @SucicuS Suci Purnama Sari RT @ViaSpongeBob: Twitter- What's going on? Facebook- What's on your mind? Myspace- Hello? Anyone there? KOJOJ MREŽI STE SE PRIKLONILI? @LoriMoreno LoriMoreno 6 Powerful Tools to Find Your Customers on Twitter http://twrt. me/pg4qe via @jeffbullasDA LI KORISTITE OVE ALATKE? @barcastuff barcastuff Alexis: "I joined Barcelona because I want to tell my grandchildren about the trophies I won, not about the money I gained. " #fcblive PORUKA KOJA JE NAJVIŠE PUTA RETVITOVANA. KOJA JE VAŠA PORUKA NAJVIŠE RETVITOVANA?
 
   

Tviter - 5 alatki za kreiranje slikovitih tvitova

 

 

 

Na Tviteru se nekada pisalo. Danas svi više vole kada je napisano kombinovano sa slikom, crtežom, ilustracijom. Naravno da postoje aplikacije za kreiranje slikovitih tvitova. Wordswag Nije besplatan, ali je odličan. LINK. Rhona Designs LINK. Frametastic LINK. Word Dream Typorama LINK.
 
   

Twitter - Kako da kreirate sličicu od tvita

 

 

 

Tvit kao sličica   Kliknite. Uvek kada tvitujemo, promeni se i sličica. Unesite svoje korisničko ime. Naravno, sličica koju ste kreirali uvek će se menjati nakon unosa vašeg tvita. I tako u beskraj.   Link, ako vas interesuje. KLIKNITE.   Uđite u svet Joomle Link ka knjizi i korpi za naručivanje.
 
   

Twitter - Kako da povećate broj onih koji vas prate - Jedan primer

 

 

 

@zarko81 je objavio na svom profilu Link. @zarko81 je počeo da nas prati. Mi smo otišli na njegov profil i otkrili da imamo slična interesovanja i počeli da ga pratimo. Ovim je svima onima koji ga prate predložio i naš Twitter profil kao interesantan. Obrazloženje zašto nekoga pratite Ovim tvitom je pored naziva profila ubacio i reč Follow, dodao strelicu i još objasnio da je @omilicouss super za praćenje. Korišćenje servisa za povećanje broja patilaca Na Twitter profilima onih koji vas prate možete pronaći interesantne osobe za praćenje, ali možete da koristite i web lokacije koje softverski povećavaju broj onih koji vas prate.   Link. Objavljivanje slike kao početak druženja @clareella je objavila sliku, od koje može da počne druženje preko Twittera.   Deljenje ideja Poruka koju je poslao Žarko možda je najbolji savet kako povećati broj pratilaca na Twitteru: zarko81: Naravno. Ako budemo delili ideje i saradjivali tako cemo svi najbrze siriti krug prijatelja ovde. Kako ste vi povećali broj onih koji vas prate na Twitteru?
 
   

Twitter - Kako da prevedete svoj tvit - Twinslator

 

 

 

Twinslator za prevod tvitova Link ka Twinslatoru. Kliknite. Unesite tvit. Izaberite jezik na koji želite da bude preveden. Isto na arapskom izgleda ovako: Naravno, možete i da obravite originalni tvit i onaj koji je preveden. Zašto da ne. Ako vas neko prati, makar i da vas razume. Preporučujemo vam Link ka knjizi i korpi za naručivanje.  
 
   

Twitter - Lekcija 10 - Kako odgovoriti nekome ili kako se nekome obratiti

 

 

 

Poruka nekome Kada biste želeli nešto da nam poručite, da nas pitate, poruka bi ovako mogla da izgleda: @kombib - Pišete nama. 73 iznad poruke znači da imate još 73 karaktera na raspolaganju za ovaj tvit. Ako je pitanje duže, možete da napišete sledeći tvit. Naravno na kraju morate da kliknete dugme Update. Poruka će biti poslata nama istog trenutka. Kako se odogovara na poruku Ukoliko, kao mi, pratite @goran_anicic-a dobili ste na svom profilu sledeći tvit: Kada postavite pokazivač na tvit gospodina Aničića, pojavljuju se dve ikone. Ikona strelica pokacuje da klikom na nju možete odgovoriti na tvit ili postaviti pitanje, ili. . . Kada sam kliknuo strelicu, pojavio se prazan okvir za odgovor, ili Reply to goran_anicic, gde smo upisali sledeće: Kada kliknete Update, tvit je objavljen na sledećim nalozima: 1. Vašem nalogu. 2. Nalogu goran_anicic Objašnjenje prikaza odgovora na tvit U ovom primeru, gde je @movingbrands napravio ReTweet na tvit  @CreativeReview-a o Apple-ovom store superwall. (Link ka njihovoj veb stranici gde je video o ekranima na zidu, na kojima je prikazano 20000 najpopularnijih iPhone aplikacija. Kada neko preuzima aplikaciju, ikonica pulsira. ) Kada postavite pokazivač na tvit, odgovor će ići @movingbrands:  Javite nam se, bilo da imate pitanje, bilo da. . .
 
   

Twitter - Lekcija 11 - kako da na Twitteru pronađete ono što vas interesuje

 

 

 

Twitter Search za pretraživanje tvitova Možete da pretražujete Twitter na dva načina iz svog profila: 1. NAČIN - Tako što ćete da kliknete Search link koji se nalazi na dnu svakog Twitter profila: Adresa u brovseru se menja u: http://search. twitter. com/ i prikazuje se sledeći ekran: Trending topics su najviše korišćeni pojmovi u Twitter zajednici. Zbog izbora u Iranu, izbornih rezultata to su pojmovi u samom vrhu trendova danas, 16. 06. 2009. godine. Upišite u polje za pretraživanje ono što vas interesuje. Ako ne dobijete nijedan rezultat znači da ni danas niti ranije niko nije u svom tvitu upotrebio pojam koji ste naveli. Pretražili smo Twitter po pojmu staklo i dobili: Tvit je kreirao @BelgradeLive pre 5 dana. Link je ka članku iz Blica. Ako želite da vidite tvit kliknite View Tweet. Ako želite da odgovorite na tvit, kliknite Reply. 2. NAČIN - Tako što ćete da kliknete u polje Search koje se nalazi u desnom panelu svakog Twitter profila: Najbitnija razlika u odnosu na prethodni način pretraživanja je u tome da se i dalje nalazite na svom Twitter profilu, što je prikazano i u adresi brovsera: http://twitter. com/#search?q=twitter kao pojam za pretraživanje smo uneli twitter. Ovo je pojam koji se pojavljuje skoro u svakoj poruci, tako da ćete uskoro na ekranu primetiti i sledeću poruku: Od trenutka kada ste dobili rezultate, kreirano je još 135 novih tvitova u kojima se pojavljuje reč twitter. Potrebno je da kliknete Refresh da bi se hronološki prikazali svi novonastali tvitovi.   Twoogle - Twitter i Google na jednom mestu Twoogle je najbolja adresa koja vam slikovito može da prikaže sličnosti i razlike pretraživanja Twittera i Googla. Kliknite: http://twoogle. browsys. com/ Možete da birate samo Twitter - dugme t, Twitter i Google dugme t/g, ili samo Google dugme g. Pošto se pretraživanje Twittera dešava u realnom vremenu, podaci na panelu pretraživanja Twittera moraju da se osveže (Refresh), dok se podaci na strani Googla ne menjaju. Istražujte.
 
   

Twitter - Lekcija 12 - Kako da promenite pozadinu na svom profilu

 

 

 

1. Biranje definisane Twitter pozadine Kliknite Settings, nakon čega će se otvoriti kontrolna tabla preko koje se menja i pozadina Twitter profila. Kliknite tabulator Design. Možete da izaberete jednu od ponuđenih tema. Kada kliknete neku temu pozadina se menja. Da biste sačuvali onu koja vam odgovara, kliknite save changes. 2. Menjanje pozadine koju ste sami kreirali Ukoliko ne želite da upotrebite jednu od ponuđenih pozadina, možete da upotrebite bilo koju drugu fotografiju, ilustraciju. Kliknite Change backgropund image, nakon čega će se otvoriti: Jedino ograničenje je da slika mora da bude manja od 800K. Formati koji su podržani su JPG, GIF i PNG. Kliknite dugme Browse da biste pristupili na svom kompjuteru direktorijumu , u kom se nalazi fotografija koju možete da upotrebite kao pozadinu na svom nalogu. Kada ste izabrali fotografiju, kliknite save changes. Ovo je veoma interesantna tema, i jedna od kreativnijih u radu sa Twitterom, pa ćemo joj pokloniti još lekcija. Primeri pozadina tviteraša koje mi pratimo @blogowski  @choochootheband Posetite Twitterbackgrounds. com Ako želite da vidite kako izgledaju Twitter pozadine na jednom mestu, posetite sajt. Možete da izaberete neku od besplatnih pozadina. Kada izaberete pozadinu koja vam odgovora, unesite podatke o svom korisničkom imenu, lozinku. Lako postavljanje definisane pozadine.   Primeri 15 tamnih pozadina spremnih za preuzimanje i postavljanje. LINK.   Pozadina od reči Prema tome, na posao. Pozadinu možete da kreirate i od reči pesme, priče, odlomka iz dnevnika, izreke, kao što je to uradila @molzzzz
 
   

Twitter - Lekcija 13 - Pronalaženje ljudi sa kojima ćete komunicirati

 

 

 

Otvorili ste Twitter i otkrili da vas neko nov prati Broj pratilaca od juče je povećan, i to vidite na: NAPOMENA: Ovo je naša trenutna slika onih koje pratimo i onih koji nas prate. Do danas smo imali 684 tvita. Podaci u vašem slučaju će biti drugačiji. Kliknite follower_me gde su prikazani svi oni koji vas prate. Izabrali smo tri nova: Imate nekoliko mogućnosti na raspolaganju: 1. Da kliknete BEZ PROVERE digme follow, čime postajete pratilac nekoga ko vas prati. 2. Da kliknete dugme block i da mu/njoj onemogućite da vas više prati, ukoliko se radi o problematičnim twitter profilima. 3. Da prvo proverite koga ćete da pratite, pa tek onda odlučite da li ćete da ga pratite. Provera tviteraša pre odluke da li ćete da ga pratite Vremenom ćete naučiti da prepoznajete Twitter profile i značenje korisničkog i pravog imena. Naravno da postoje pravila, ali su tu i izuzeci. Prvi primer @bluesky03 je korisničko ime iza kog se nalazi Gail Jesnig. Kliknite @bluesky03 da biste videli o čemu piše i šta možete da pronađete na njenom profilu. Da li je razumete, odnosno, da li sa njom možete da komunicirate na jeziku koji oboje govorite. Ukoliko vas interesuje kliknite Follow dugme ispod njene slike, i postali ste njen pratilac, što će se videti i na vašem profilu, u grupi following_me, gde su prikazani svi oni koje pratite. Broj onih koje pratite se povećao za 1. Drugi primer @alexcovic je iz Beograda, i po onome što piše, sa kim komunicira, vama je interesantna osoba za komunikaciju. Odmah ste primetili da ima skoro 2000 pratilaca i da on prati skoro 2000. Ne može da bude neiteresantan. Videli ste u poslednjem tvitu link ka sajtu koji vas je zaniteresovao. Kliknite dugme Follow ispod slike, i postali ste alexov pratilac. Ono što alex bude tvitovao vi ćete videti na svom Twitter profilu. Treći primer @joomlawatch vas upućuje na Twitter profil koji se bavi Joomlom. Ako vas interesuje Joomla, ovo je jedan od načina da stupite u vezu sa onima koje takođe interesuje Joomla. Jedan od tvitova je da su se prijavili na sajt www. wefollow. com koji je odličan imenik prijavljenih profila grupisanih po oblastima. Pretraživanjem onih koje prati ili onih koji prate joomlawatch možete da pronađete osobe sa kojima možete da ostvarite kontakt. Za danas samo toliko.
 
   
Strane: 12

 

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272