KAKO DA dijagnostikujete problem sa modemom
Korak 1Proverite spojeve na kablovima. Ako imate spoljni modem, proverite serijski kabl između kompjutera i modema. I za unutrašnje i spoljnje modeme, proverite spoj na telefonskom kablu. Korak 2Proverite da li je modem uključen i da li dobija napajanje. Ako imate unutrašnji modem, možete pokušati da ga izvadite i ponovo postavite. Korak 3 Proverite telefonsku liniju da vidite ima li signala. Sad je dobar trenutak da proverite da li je na telefonu spuštena slušalica. Ako vaš modem ima zasebnu liniju, povežite trenutno telefon da biste je proverili. Korak 4 Ako modem poziva broj, ali ne uspeva da se poveže, proverite da li ste uneli tačan broj u vaš program za Internet konekciju. Korak 5Ako koristite laptop, proverite da li još uvek imate broj koji ste uneli za biranje iz hotela ili iz oblasti sa različitim pozivnim brojem. Korak 6Koristite telefon da birate pristupni broj ili broj faksa sa kojim pokušavate da se povežete, a onda slušajte da biste bili sigurni da ima signala na drugoj strani. Korak 7Ponovo unesite šifru za servis na koji pokušavate da se konektujete. Šifre se slučajno mogu promeniti. Korak 8Ako zovete provajdera (ISP), kontaktirajte ga da biste proverili da kod njega ne postoje problemi koji vas sprečavaju da se konektujete. Korak 9Testirajte modem u Windowsu, koristeći Modems control panel. Idite na Start, Control Panel, Modems, onda izaberite Diagnostics. Izaberite serijski (COM) port na kojem je instaliran vaš modem i kliknite More Info. Windows će izvršiti dijagnostički test i pokazati vam prozor koji izlistava komande koje su poslate modemu kao i njegove odgovore. Korak 10Ako ste skoro nadogradili vaš Windows system softver, a vaš modem ne radi ili izbacuje poruku o grešci, posetite Microsoftove strane za podršku (http://search. support. microsoft. com), da biste videli da li ima nekih sličnih problema, odnosno rešenja za njih. Tražite pod "modem troubleshooting".