Veze, linkovi
Kompjuter biblioteka
Korpa

 

Access

Alternativna učenja

Android

Animacija

Antropologija

Apple - MAC OS X

Arheologija

Arhitektura

Astrologija

Astronomija

Audio kursevi + knjige

Audio, Multimedia, Video

Autobiografija

AutoCad, ArchiCAD, SolidWorks, Catia, Pro/Engineer

Automobili

Bajke

Baze podataka

Biografija

Biološke nauke

Botanika

C++ Visual C++ C#

Cloud

CSS

Dečije knjige

Delphi

Digitalna fotografija

Dizajn

Django

Domaće pripovetke

Domaći roman

Drama

E-knjiga

E-komerc

ECDL

Ekologija

Ekonomija

Elektrotehnika

Enciklopedija

Esejistika

Etika

Fantastika

Film

Filologija

Filozofija

Fizika

Fotografija

FULL STACK DEVELOPMENT

Geografija

Geologija

GOOGLE

Grafika, Dizajn, Štampa

Građevinarstvo

Hardver

Hemija

Hidrotehnika

Hobi

Horor

Humor

Internet

Intervju

Istorija

Istorija i teorija književnosti

Istorija umetnosti

Istorijski roman

Java, JavaScript, JScript, Perl

Joomla

jQuery

Knjiga posle posla - Beletristika i ostala izdanja

Knjižare i naše knjige

Književna kritika

Kuvari, hrana i piće

Leksikografija

Lingvistika

Ljubavni roman

logo

Magija

Marketing

Mašinsko učenje

Mašinstvo

Matematika

Medicina

Memoari

Menadžment

Modeliranje podataka

Monografija

Mreže

MS Office

Muzika

Nagrađivanje knjige

Naučna fantastika

Obrada teksta

OFFICE 2013

OpenOffice.org

Operativni sistemi

Oracle

Organizacione nauke

Pedagogija

PHP I MYSQL

Pisci u medijima

Ples

Poezija

Politika

Poljoprivreda

Popularna medicina

Popularna nauka

Popularna psihologija

Posao

Pozorište

Pravo

Pravoslavlje

Primenjene nauke

Pripovetke

Prirodne nauke

Priručnik

Programiranje

Psihologija

Publicistika

Putopis

Python programiranje

Raspberry PI

Rečnici

Religija

Robotika

Roman

Ruby i Ruby on Rails

Satira

Saveti

Sertifikati

Slikarstvo

Socijalna mreža - Facebook

Sociologija

Sport

Sport i hobi

SQL Server

Statistika

Strip

Tabele

Tableti

Tehnologija

Telekomunikacije

Triler

Turizam

Twitter

Udžbenici

Umetnost

Unix, Linux

Urbanizam

UX DIZAJN

Visual Basic .NET, VBA, V. Studio

Web design

Windows

Windows 7

Windows 8

WordPress

Zaštita i sigurnost

Zoologija

 

Saveti – Posao

Ukupno: 119, strana 4 od 6

KAKO DA pronađete posao bez muke

 

 

 

Svi Poslovi su pretraživač oglasa za posao na kome možete pronaći veliki broj oglasa iz različitih izvora. Ovaj pretraživač trenutno nudi pregled za područje Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Srbije pa tako za našu zemlju sada možete na jednom mestu pogledati šta nude Infostud, Bolji Posao i Urbae. Očekuje se, kako proširenje na druge države nastale iz bivše SFRJ, tako i povećanje broja izvora koje će Svi Poslovi pretraživati. Izgled ovog pretraživača je neuobičajen, za današnje pojmove. Pošto je uzor pri razvoju bio Google, izgled je sveden do krajnje granice. Stoga, nemojte očekivati raskoš i mnoštvo mogućnosti. Svi Poslovi nude isključivo pretragu poslova koje poslodavci nude, a urednici se vode shvatanjem da sve drugo treba da tražite na drugim mestima. Prvo na šta će korisnik naići nakon što poseti www. sviposlovi. com jeste izbor države u kojoj traži posao. Nakon toga se očekuje da izabere mesto i oblast rada koji odgovaraju potrebama korisnika i, ako želi, da unese reči koje će dodatno prečistiti ishod pretrage od datom korisniku nezanimljivih ponuda. Ono što je posebno pohvalno u vezi sa ovim pretraživačem poslova jeste brzina rada. Čak i korisnici koji nemaju brz pristup mreži će bez ikakvih teškoća moći da nađu posao po meri jer se prvih dvadeset strana (400 oglasa) učitava odjednom pa korisnici koji se na mrežu povezuju dial-up pristupom mogu da prekinu vezu dok brste oglase. Zaključak je – srećno u traženju posla uz pretraživač Svi Poslovi.
 
   

KAKO da radite u bimodalnom režimu rada

 

 

 

Ako želite da ostanete produktivni na poslu vi morate svaki dan da donesete svesnu odluku o tome da li ste fokusirani na obavljanje zadataka i isključujete sve oko sebe ili ste otvoreni za uznemiravanja. Ovu strategiju svesno ili nesvesno primenjuju svi koji rade onlajn i ceo dan se nalaze za računarom. A takvih zaposlenih je svakim danom sve više. Ja sam prvi koji koristi ovakav bimodalni režim rada u kojem razlikujem dva različita stanja: opušten/otvoren, i fokurisan/zatvoren. Kada se nalazim u "otvorenom" modu, status mog programa za IM komunikaciju je podešen na available (dostupan), ja surfujem, pišem, proveravam elektronsku poštu, slušam muziku, razmatram različite ideje. U suštini, ja i tada radim, ali koristim multitasking, u kojem sam otvoren za uznemiravanja i prekide. Kada se nalazim u fokurisan/zatvoren modu, ja isključujem moj IM program, prekidam da proveravam e-mail-ove, zatvaram sve prozore koje ne koristim, prebacujem se na ambijentalnu muziku, i bacam se na posao koji moram da uradim. U ovaj režim rada obično ulazim kada mi se približavaju krajnji rokovi za završavanje poslova, ili osećam da je prošlo suviše mnogo vremena od kada sam proverio neku vrlo važnu stvar u mojoj listi zadataka. Jedno vreme ja sam pokušao da se non-stop nalazim u stanju podeljene pažnje. Na kraju bih bio totalno iscrpljen a vrlo malo toga bih uspeo da završim. Ako ne razgraničite ova dva stanja, siguran sam da ćete imati (ako ih već nemate) velikih problema. Da li i vi koristite ovakav bimodalni režim rada? Ili možda koristite neku drugu strategiju? Recite nam u komentarima!
 
   

KAKO DA saznate sve što vas interesuje o nekom proizvodu

 

 

 

Teško je poverovati ali čovek koji je dao najviše kritičkih prikaza proizvoda na Amazonu (preko 5,000 prikaza različitih proizvoda i usluga) nema ni Internet konekciju u svojoj kući! On se zove Peter Harris - ima 56 godina i živi u Leicester-u, u Velikoj Britaniji, a njegove kritičke prikaze je videlo više od 50,000 ljudi. On je počeo da piše prikaze kada je izgubio posao na IT tržištu. On kaže da svoje prikaze piše kod kuće a onda putuje u lokalnu biblioteku i preko njihove Internet konekcije publikuje svoje prikaze na Amazon web sajtu. Šteta je što nije plaćen za ovoliki trud (5,000 prikaza, pomislite samo!), ali on kaže da voli da piše prikaze i da mu to omogućuje da ispuni vreme. Pomislite kako važnu ulogu igraju prikazi proizvoda u odlučivanju za kupovinu određenog proizvoda. Ako nekoliko ljudi da lošu ocenu nekog proizvoda koji razmišljate de kupite, sigurno ga neću kupiti. Amazon je jedan od najpoznatijih i najčeće korišćenih web sajtova za onlajn kupovinu koji nudi kritičke prikaze proizvoda, ali ima tu i drugih imena kao što su Newegg, Best Buy, Dell, pa čak je i Wal-Mart dodao sekciju sa prikazima. Zato ako nameravate nešto da kupite, obavezno prvo pročitajte prikaze na nekom od velikih trgovačkih web sajtova, jer nema ništa merodavnije od mišljenja i ocene stvarnih kupaca.
 
   

Kako da spakujete meso i obradujete kupce

 

 

 

Ovaj projekat je kreiran 2005. godine, ali je i danas interesantan. Robert Bolestra. Mleveno meso. Ima li još slova? Ima. Svako slovo i broj su posebno upakovani i fotografisani. Šta radi Merkator, Maxi, Vero. . . ?  
 
   

KAKO DA sprečite šefa da njuška po vašim Google pretragama

 

 

 

Postoje velike šanse da neko tajno špijunira i prati vaše  Google pretrage iz različitih razloga. Na primer, šef prati vaše Google pretrage kako bi saznao da li možda tražite posao negde drugde, dok lokalni ISP može da prikuplja podatke o vašim Google upitima kao bi date statističke podatke prodao kompanijama koje se bavi analizom. Vi ne možete da ih sprečite da prate vaše pretraživanje zato što Google priključuje upite pretraživanja URL adresama bez njihovog šifrovanja. Tako da kada ukucate "Jobs New York" u Google-ovo polje za pretraživanje, to će vratiti stranicu pretraživanje sa URL-om google. com/search?q=jobs+new+york, što prikupljanje podataka o vašim pretraživanjima čini izuzetno jednostavnim. Međutim, postoji jedno zaobilazno rešenje - samo upotrebite Google sa maskom koja indirektno dolazi od samog Google-a. Sledećih 10 web sajtova je hostovano na istom serveru na kojem se nalazi i Google. com i oni predstavljaju identične replike glavnog Google web sajta - ne možete da vidite nikakvu razliku između njih osim ako pogledate u liniju adrese. A URL imena ovih web sajtova ("ABN Amro Bank Group", "I Love Your Robin", "United American Fund", i tako dalje) zvuče prilično ambiciozno tako da vaš šef (ili lokalni ISP) nikada neće posumnjati da bi u stvari pretražujete pomoću Google. com web sajta. 1. www. americanlandmarkfence. com 2. www. unitedamericanfund. com 3. www. earningspace. com 4. www. jeanoffer. com  5. www. factualearn. com 6. www. abnamrobankgroup. net 7. www. glisteningwhitesmile. com 8. www. iloveyourobin. com 9. www. nuzrinmira. com 10. msm. byu. edu Ovi web sajtovi vam takođe omogućuju da pretražujete sve Google web sajtove kao što su Google Images, Finances, News, Google Groups, i tako dalje.   Koristite bilo koji od ovih web sajtova kao vašu standardnu mašinu za pretraživanje i vaše Google pretraživanje će biti bezbedno i zaštićeno od voajera. Napomena: Google takođe snima vaše upite pretraživanja iz dobronamernih razloga ali ako niste ubeđeni u njihove dobre namere, evo kako možete da sprečite Google da snimi vaše navike pretraživanja.
 
   

KAKO DA štampate dokumente na bilo kom mrežnom štampaču

 

 

 

Xerox Mobile Express Driver je besplatan softver za Windows koji vam pomaže da štampate dokumente na bilo kom mrežnom štampaču dok ste daleko od vaše kancelarije. On  podržava i Xerox i ne-Xerox štampače. Prvi put kada budete koristili Mobile Express Driver na lokaciji, on će automatski identifikovati sve dostupne štampače koji se nalaze u istoj mreži u kojoj se nalazi i vaš računar. Zatim možete da izaberete standardni štampač koji je najbolji za vašu štampu. Možda ćete otkriti da je Xerox Mobile Express veoma koristan ako treba da štampate dokumente sa različitih lokacija, ili ako radite u organizaciji koja poseduje veliki broj štampača različitih mogućnosti. To je zato što program Xerox Mobile Express može da vam pomogne da lako utvrdite koji štampači u vašoj firmi podržavaju boje ili dvostrano štampanje. Takođe možete da saznate količinu tinte u tonerima štampača, kako vaša štampa ne bi bila izbledela. Xerox Mobile Express je dostupan sa adrese www. xerox. com/mobile.
 
   

Kako da tajno zabušavate na radnom mestu

 

 

 

Fake Progress Bar je program koji simulira liniju progresa. Program možete da prilagodite tako da linija napredovanja ima poseban naziv, možete da menjate imena i trajanja svake faze, stavite sopstveni tekst na dugme, i podesite druge njene parametre. Pored svega navedenog, vi čak možete da isključite screensaver za vreme aktivnosti aplikacije. Ako šef ugleda na vašem računaru liniju progresa sigurno se neće ljutiti na vas zato što je u toku kreiranje rezervnih kopija ili rezanje važnih podataka na disk. A ako instalirate novu verziju progtrama, slobodno idite na kafe pauzu. Program će raditi na bilo kom Windows sistemu, a ako je administrator ograničio mogućnost instalacije na vašem računaru, možete da skinete verziju koja se direktno pokreće, a radi na Windowsu XP. Adresa: http://www. digitalvolcano. co. uk/fakebar. html
 
   

KAKO DA ubacite LinkedIn Email potpise u Gmail

 

 

 

LinkedIn članovi mogu da kreiraju HTML zasnovane e-mail potpise koji mogu da sadrže vaše kontakt informacije, web sajt adresu pa čak i logo vaše kompanije. Na slici dole možete da vidite jednostavan LinkedIn potpis ugrađen u Gmail poruku. Vi možete da kreirate e-mail potpis za vaš sopstveni Linkedin profil ovde.   Pošto su LinkedIn potpisi urađeni u HTML-u, vi ne možete direktno da ih dodate u web zasnovane e-mail programe kao što su Gmail ili Windows Live Hotmail pošto oni ne podržavaju HTML e-mail potpise (Yahoo! Mail je izuzetak). Međutim, postoji jednostavno rešenje. Sve što treba da uradite je da otvorite LinkedIn Signature Generator web sajt u jednom prozoru pretraživača a Gmail Compose message panel u drugom. . Sada izaberite celokupan tekst u vašem LinkedIn Signature-u i prevucite ga na vaš Gmail prozor. Bićete iznenađeni kada budete videli da je Gmail preuzeo celokupnu kopiju potpisa sa celokupnim formatiranjem i pozadinskom slikom. Super!
 
   

KAKO DA unapredite vašu veštinu kucanja na tastaturi

 

 

 

Web aplikacija TypeSpeed vam omogućuje da lako naučite da kucate na tastaturi ili da poboljšate vašu veštinu kucanja na njoj. To će vam ova aplikacija omogućiti kroz seriju vežbi kucanja i testova. Ovaj besplatan servis (e-mail adresa je potrebna za registraciju) skladišti vaš progres i prikazuje vam napredak koji ste napravili. Jedina mana je to što ako ste navikli da pritisnete spacebar dvaput nakon svake rečenice u test modu, vaši rezultati neće biti snimljeni tačno, čak i ako tačno otkucate reči. Mada web sajt vizuelno nije nimalo atraktivan, TypeSpeed dobro odrađuje svoj posao i omogućuje korisnicima da brzo unaprede svoje veštine kucanja na tastaturi. Adresa: TypeSpeed
 
   

KAKO DA upoređujete i delite društvene trendove sa drugima

 

 

 

Postoji veliki broj onlajn alata za upoređivanje saobraćaja web sajtova. Ako odvojite par minuta, siguran sam da ćete i vi vrlo brzo kreirati grafikon koji pokazuje popularnost web sajta tokom vremena. Ali šta možemo da uradimo ako želimo grafikonom da predstavimo posećenost ili broj pregledanja fajlova umetnika na MySpace-u ili YouTube-u, ili koliko često ljudi pišu postove u blogovima o svakom kandidatu za predsednika, ili koliko ljudi deli određeni fajl na BitTorrent-u? Trendrr vam omogućuje da lako kreirate grafikone, upoređujete i spajate podatke. Rad u Trendrr-u je lak i svodi se na prevlačenje i puštanje podataka koje možete da editujete i upoređujete na grafikonima koje je izuzetno lako kreirati. Sistem je zasnovan na RESTful api-ju, što znači da napredni korisnici mogu da kreiraju i spajaju sopstvene trendove - na njihovom web sajtu naći ćete primer grafikona koji prikazuje trend upotrebe procesora računara tokom vremena. Međutim, za nas laike, lista ugrađenih izvora podataka uključuje popularne sajtove kao što su eBay i YouTube. Nemojte da izostavite galeriju popularnih grafikona, koji znaju da budu informativni ali i smešni i zabavni. Adresa: Trendrr
 
   

KAKO DA uspešno prodajete preko vašeg bloga

 

 

 

Mnogo ljudi učestvuje u različitim afilijativnim programima kao što su oni na Amazon. com, Commission Junction i ClickBank. Ovi programi su odlični i mogu vam doneti mnogo novca! Međutim, blogeri retko maksimalno iskoriste ove programe i retko uspeju da zarade pare sa njima. Ali to ne mora da važi i za vas! U ovom članku daćemo vam nekliko saveta koji mogu da vam pomognu da poboljšate prodaju preko vaših afilijativnih programa. Izaberite proizvod u koji verujete Kada se uključite u afilijativni program kao što je ClickBank, vama će istog trenutka biti ponuđena ogromna lista proizvoda koje možete da prodajete. Umesto da koristite strategiju "preplavljivanja" u kojoj punite vaš blog stotinama proizvoda, pažljivo izaberite jedan ili dva proizvoda koji vam se najviše sviđaju i za koje stvarno verujete da su dobri. Ako vam se sviđa proizvod koji prodajete, onda će se svideti i vašim posetiocima kada budete pričali o njima, jer ćete ih promovisati iz srca, sa verom u njihov kvalitet i korisnost. Nemojte samo da dodate baner na vaš blog! Baneri su u većini slučajeva deo stare škole. Oni su najmanje efikasan oblik Internet marketinga i ne donose mnogo rezultata. Čak i najneiskusniji korisnici računara znaju da NE TREBA da klikću na banere. Ako morate da stavite baner, postarajte se da uradite više od samog postavljanja banera. Probajte da uključite i alternativne oblike promovisanja prodaje proizvoda koje reklamirate. Povećajte svest o proizvodu koji prodajete Da li vaši čitaoci uopšte znaju da proizvod koji promovišete istovremeno i podržavate? Ako ste uključili u blog samo grafički baner, onda vaši čitaoci ne znaju da vi i lično preporučujete dati proizvod. Blogujte o proizvodu koji želite da prodate. Vi takođe možete da povećate svest o proizvodu pomoću kratkog promotivnog teksta u dnu vašeg posta. Upoznajte proizvod koji prodajete Ako znate mnogo o proizvodu koji prodajete, bićete bolje pripremljeni da odgovorite na pitanja čitalaca. Ako izučavate proizvod ili ste ga čak i sami kupili, imaćete veće šanse da pomognete vašim čitaocima da se odluče da li da kupe određeni proizvod ili ne. Budite sami vlasnik proizvoda koji prodajete Kada kažem vlasnik ne mislim da morate bukvalno da kupite proizvod koji prodajete i promovišete … to je vaš izbor. Kada kažem “Budite vlasnik proizvoda” ja mislim na to da postanete produžetak proizvoda. Brendirajte ga tako da perpcepcija proizvoda bude u stvari produžetak vas samih i vašeg bloga.
 
   

KAKO DA vidite tip zadatka koji ste definisali u Outlook-u 2007

 

 

 

Da li ste ikada primetili da To-Do linija u Outlook-u 2007 ne pokazuje koju vrstu stavke imate u listi? To može da bude zadatak ili označena e-mail poruka, ali koje je od ta dva? Pomoću jednostavnog podešavnja vi možete da dodate kolonu sa ikonama koja će vam omogućiti da lako identifikujete zadatke koje ste definisali. Ovako ćete moći odmah da vidite da li je to stavka iz liste zadataka ili e-mail koji je obeležen za kasnije razmatranje: Dodavanje Icon kolone u To-Do List prikaz Samo kliknite desnim tasterom miša na listu kolona i izaberite Custom…  Zatim kliknite na dugme Fields… A onda sa desne strane dodajte Icon kolonu i postarajte se da upotrebite "Move Up" opciju kako biste je pomerili u vrh liste sa desne strane. Ovo je jednostavno podešavanje koje može mnogo da vam pomogne!
 
   

KAKO DA zaštitite vašu poslovnu karijeru

 

 

 

Ako pratite šta se dešava u svetu onda ste možda primetili da recesija već kuca na vrata SAD-a, a na događaje u najmoćnijoj zemlji niko nije imun, pa ni informatička industrija, kao što pokazuju potencijalni masovni otkazi u Yahoo!-u. Da ne govorimo o istraživanjima koja pokazuju da smo mi druga zemlja na svetu po nesigurnosti posla. Šta vi možete da uradite da biste se zaštitili od gubitka posla? Izgradite i nastavite da razvijate vašu onlajn ličnost Podelite na Internetu informacije o sebi, recite ko ste i čime se bavite - preko bloga, web sajta ili na neki drugi način. Onlajn razvijanje vašeg profesionalnog profila je najbolji način da privučete nove poslove i nove poslovne šans. Nemojte samo da kreirate onlajn verziju vašeg portfolija; budite aktivni i povezani onlajn. Kreirajte dodatne izvore prihoda, čak i ako ste trenutno zaposleni Ili pogotovo ako ste zaposleni - pošto će vaši prihodi u potpunosti nestati ako dobijete otkaz, dok slobodnjaci (freelancer-i) i vlasnici privatnih biznisa imaju više klijenata. Ali kako da kreirate dodatne izvore prihoda? Pronađite posao sa strane kao slobodnjak (ali pazite da ne dođe do sukoba interesa sa vašim trenutnim, redovnim zaposlenjem), pokrenite blog koji će pokušati da zaradi od reklama (na primer AdSense reklama), prodajte onlajn različite proizvode, ili nudite konsultacione servise ili usluge ekspertize. Iako nijedan od ovih poslova - pogotovo u početku - neće doneti dovoljno para da bi mogao da zameni vaš redovan posao, oni svakako mogu da umanje posledice gubitka glavnog izvora zarade dok stičete nove veštine i gradite svoju profesionalnu mrežu. Budite u toku sa ponudom i potražnjom na tržištu Čak i tokom recesije, poslodavci će vas moliti da prihvatite posao ako ne mogu da nađu ljude određene stručnosti. Čak i ako trenutno ne tražite posao niti poslove pod ugovorom, prijavite se na web sajtove specijalizovane za pronalaženje poslova i povezivanje poslodavaca i radnika. Na većini ovih web sajtova možete da pretražujete poslove i suzite pretragu tačno na one struke za koje ste osposobljeni. Od ovakve aktivnosti imaćete višestruku korist: tačno ćete znati koje veštine treba da dodate svom arsenalu da biste bili konkurentni u slučaju da treba da nađete novi posao, znaćete koje kompanije traže radnike u vašem području, i da li potražnja za poslovima za koje ste vi osposobljeni opada ili raste. Investirajte u ljudski kapital Drugim rečima, proširite dijapazon vaših veština, ili usavršite postojeće. Ne morate da platite da biste pohađali časove za učenje nečega što vam je nepoznato, mada je to najverovatnije najlakši način. Javite se kao dobrovoljac za rad u neprofitnim organizacijama, uključite se u rad zajednice otvorenog koda, ili pokrenite sopstveni projekat čiji je cilj samo da naučite nešto novo. Kreirajte društveni kapital Ako izgubite vaš posao ili glavnog klijenta, vaš sledeći posao će možda doći kroz onlajn mrežu prijatelja ili saradnike. Vaša onlajn društvena mreža ne samo da može da vam pomogne da pronađte nove šanse, već može da vam pruži i emocionalnu podršku kada prolazite kroz teška vremena. Niste sigurni kako da kreirate društveni kapital? Evo nekoliko saveta za umrežavanje kao čovek a ne kao mašina.
 
   

Kako i gde naći posao preko Interneta

 

 

 

Kako se reklamiraju firme koje vam preko interneta, preko svojih portala nude posao. Oni koji su predstavnici sponzorisanih veza: Posetite najperspektivniji portal za traženje posla u Srbiji. www. boljiposao. com Fantastičan sajt objavljuje ponude u svim oblastima, besplatno www. oglasee. com Više od hiljadu poslova u Srbiji Prijavi se odmah, brzo i lako! www. urbae. com Oni koje Google prijavljuje na upit: Posao INFOSTUD poslovi - Srbija - oglasi za posao Konkursi za posao, baza biografija, zapošljavanje kadrova svih profila. Nacionalna sluzba za zaposljavanje :: Posao Republika Srbija - Republicki zavod za trziste rada, oglasi za posao dati u dnevnom listu Borba, druge informacija   BiznisInfo: Poslovi - oglasi za posao - Srbija Oglasi za posao, poslovi, berza poslova. . . . Posao, Poslodavac/Radno mesto, Oblast, Lokacija, Obraz. Iskustvo, Rok. posao, BG PROJEKT STUDIO. Arhitektura . . .   Pogodak www. pogodak. co. yu daje malo drugačiji rezultat   Posao-srbija. com - baza oglasa za posao posao-srbija. com baza oglasa za posao   Krenite i SREĆNO      
 
   

Kako izgleda prvi amfibijski auto

 

 

 

Ime mu je Aquada. Da li vam se više sviđa žuti ili crveni? Brz na drumu, ali i na jezeru, reci, moru. Jednostavno pritisnete dugme, i auto postaje čamac. Za manje od 12 sekundi proces pretvaranja iz jednog prevoznog sredstva u drugo se završava. Aquadu je proizvela Gibbs Technologies  Nerealno je očekivati da će vozilo još i boje da menja kod ulaska i izlaska iz vode, ali to je već model za Džems Bonda. Link.
 
   

Kako webmasteri kreiraju monopol nad ključnim rečima

 

 

 

Običan korisnik obično misli da kada ukuca određenu ključnu reč u mašinu za pretraživanje kao što je Google, da će dobiti listing deset različitih web sajtova koji se najbolje poklapaju sa datom ključnom reči. Ovo uvreženo mišljenje je pogrešno. Pametni marketinški agenti su pronašli način da obezbede da se njihov web sajt pojavljuje u svim rezultatima pretraživanja na toj stranici, ili barem u većini. Postoje dva različita pristupa. Prvi je da se postigne takozvano duplo rangiranje. Ako se dve stranice web sajta nađu na istoj strani sa rezultatima, ona koja ima niži rang se postavlja odmah ispod one sa višim rangom. Ako imate jednu web stranicu na 1. mestu, vaša stranica nižeg ranga će biti postavljena na drugu poziciju, čak i ako realno zauzima 9. ili 10. poziciju. To je već dva mesta od deset. Šta se dešava ako prijavite vaš web sajt na socijalne web sajtove i web sajtove za bookmarkovanje? Tako je, vaš web sajt dobija novi unos u mašinama za pretraživanje koji ukazuje na originalni url koji marketinški guru želi da promoviše. Mnogi socijalni web sajtovi kao što je Digg imaju visoke pozicije na Google-u i često se nalaze među prvih 10 ili 20 za veliki broj ključnih reči. Postoji još jedna tehnika koju možete da upotrebite. Google tretira poddomene kao da se radi o različitim domenima. Marketinški agenti kreiraju poddomene bogate ključnim rečima koji se takođe registruju od strane mašina za pretraživanje. Tako da iako vi očekujete da vidite 10 rezultata pretraživanja sa različitim web sajtovima, stvarnost može da bude potpuno drugačija.
 
   

Kliknite na TinyURL linkove bez da dođete u neprijatnu situaciju

 

 

 

Recimo da sedite u kancelariji i dobijete email ili upozorenje od starog prijatelja koje glasi nešto slično sledećem: "Hej, ovaj web sajt je odličan, pogledaj ga -  http://tinyurl. com/161. " Želećete da kliknete na link ali nemate pojma da li će vas taj TinyURL link prebaciti na neki web sajt koji možda "ne odgovara" kancelarijskim pravilima rada. Ako ne želite da dođete u neprijatnu situaciju, a ipak želite da pogledate sajt koji je preusmeren od strane TinyURL-a, evo jednostavnog trika: Idite na tinyurl. com i uključite funkciju prikaza. To će podesiti cookie u pretraživaču koji će sprečiti da vas TinyURL automatski preusmeri na glavni sajt - već će samo prikazati web adresu ali vas neće na nju prebaciti. Druga opcija je da dodate reč "preview" samom glavnom URL-u (tinyurl. com/161 => preview. tinyurl. com/161) - upotrebite ovu opciju ako želite da proverite bezbednost URL-a, mada je prethodni trik bolji.
 
   

Koje još agencije za reklamiranje postoje pored Google AdSense-a?

 

 

 

Kada blogeri razmišljaju o onlajn reklamiranje, reči Google odmah padaju na pamet. Google je odlično odradio posao privlačenja tržišta onlajn reklamiranja pomoću svog AdSense proizvoda. Međutim, Google nije jedini igrač u gradu. Kao webmastera, vaš je zadatak i obaveza da potražite i druge načine na koje možete da zaradite od vašeg bloga ili web sajta. Kao što svi mi znamo, stavljanje svih jaja u jendu košaricu nije najpametnija stvar koju možete da uradite. Ali uprkos tome mi svaki dan možemo da naiđemo na gomile blogova koji koriste samo AdSense kao izvor zarade. U ovom članku daćemo vam opširnu listu sistema koji nude postavljanje onlajn reklama na vaš blog ili web sajt i zaradu zasnovanu na broju klikova na reklame. Na vama je samo da izaberete nekoliko sistema koji vam se čine kao najbolji. Primarno CPM zasnovane mreže reklamiranja 121Media 24/7 RealMedia Accelerator-Media Ad Solutions Network Ad World Network AdAgency1 AdBonus AdDynamix / Pennyweb Networks AdOrigin AdPepper AdSmart Adtegrity AdZuba Ampira Media Bannerconnect BannerSpace BlueLithium BURST! Media Casale Media Claxon Media Click Agents CPX Interactive (Formerly Buds Media) EuroClick Experclick FastClick/ValueClick Federated Media Gold Group Gorilla Nation Media Hurricane Digital Media Impression|Up InterClick Interevco (Interactive Revenue Company Ltd. ) Joetec Mamma Media / FocusIn MaxOnline Oridian Premium Network Quake Marketing Quin Street RealCastMedia RealTechNetwork Revenue. net Right Media Rydium The Robert Sherman Company TMP Tribal Fusion Valuead. com Yes Advertising HyperBidder Primarno CPA/CPL mreže reklamiranja Advertising. com Amazon. com Axill Azoogle Ads ClickBank ClickBooth ClickXChange Commission Junction / BeFree CoverClicks DarkBlue DrivePM emarketmakers Linkshare Maxbounty Meta Reward ProfitCenter Revenue. Net ShareASale Strategic Affiliates WebSponsors Primarno CPC i/ili na tekstu i kontekstu zasnovane mreže reklamiranja Google AdSense Yahoo! Publisher Network AdForce AdHearUs AdKnowledge AdSonar Affiliate Sensor All Clicks AllFeeds BannerBoxes BClick BidClix Bidvertiser CBprosense Clicksor ExpoActive IndustryBrains Mirago Miva Nixxie One Monkey Oxado TargetPoint Textads Dot Biz TextWise Text Link Ads Vibrant Media WebAdvertising. ca AdBright Mrrže za kupovinu i/ili poređenje TTZ Media PriceGrabber Chitika Shopping. com CNet Shopper “Nestandardne mreže reklamiranja (PopUp-ovi, proširenja, Pay Per Post, i tako dalje). 7AdPower Opt-Media PayPopUp PointRoll PopUpTraffic Tremor Network WhenU PayPerPost ReviewMe CreamAid Demografski specifične mreže reklamiranja Absolute Agency AVN Ads (*****WARNING: ADULT NETWORK*****) BlogAds CrispAds Blog Advertising Network HerAgency HispanoClick Pheedo RSS & Weblog Marketing Solutions Qumana Adgenta Blog Ads WayPointCash (*****WARNING: ADULT NETWORK*****) Primarno CPM zasnovane mreže reklamiranja izvan SAD-a ClickHype DMO Global Primarno CPC ili na tekstu i kontekstu zasnovane mreže reklamiranja Response Republic PeakClick Primarno CPA/CPL mreže reklamitanja izvan SAD-a TradeDoubler Commission Monster Affiliate Future AdLink
 
   

Koliko sati radite nedeljno?

 

 

 

Ne kažu slučajno da nivo stresa skoči do neba kada padnete u radni trans samo da biste završili posao u obećanom roku, ali ono što je interesantno je da većina ljudi misli da najbolje rade kada su pod pritiskom. Međutim, prema IGDA web sajtu, ako radite više od 40 sati nedeljno tokom dužeg vremenskog perioda, velike su šanse da nećete uraditi mnogo više od onoga koliko uradite za normalno radno vreme. Radnici mogu da održe svoju produktivnost skoro beskonačno ako rade do 40 sati nedeljno. Kako se radno vreme produžava, tako i produktivnost pada. Negde između četiri dana i dva meseca, dobitak od dodatnih radnih sati je poništen smanjenom produktivnošću po satu radnog vremena. U ekstremnim slučajevima (u roku od jedan ili dva dana, ako radnici spavaju manje od 7 do 8 sati dnevno), ovaj pad produktivnosti može da bude veoma nagao. Iako nije iznenađujuće da nivo stresa raste kako se približavate zadnjem roku, imajte na umu da ekstra sati koje ulažete u posao možda ne donose više rezultata - i ako možete da izbegnete produženo radno vreme, onda bi najverovatnije trebalo da iskoristite tu mogućnost. U svakom slučaju, znamo da ima puno radnika među vama koji rade više od 40 sati nedeljno, pa nas interesuje kakvo je vaše mišljenje u vezi rezultata ovih istraživanja?
 
   

Kompletne prečice na tastaturi za popularne aplikacije

 

 

 

Dosadilo vam je da koristite miša i želite da znate prečice za popularne aplikacije kao što su Windows, Mac, Linux, Firefox, Internet Explorer, Opera, Gmail, Yahoo, Windows Live Hotmail, AOL, Ubuntu, PhotoShop, DreamWeaver i mnoge druge? U ovom članku daćemo vam listu linkova ka stranicama sa prečicama na tastaturi za ove popularne programe i mnoge druge. Operativni sistemi Microsoft Windows prečice na tastaturi Macintosh prečice na tastaturi Linux prečice na tastaturi  Ubuntu Prečice na tastaturi Pretraživači Firefox prečice na tastaturi Internet Explorer prečice na tastaturi Flock prečice na tastaturi Opera prečice na tastaturi Microsoft Office paketi Microsoft Word Microsoft Excel Microsoft PowerPoint Microsoft Access Microsoft OneNote Microsoft FrontPage Microsoft Visio IM klijenti Google Talk prečice na tastaturi Yahoo Messenger prečice na tastaturi Windows Live Messenger prečice na tastaturi AIM prečice na tastaturi Skype prečice na tastaturi Web Email Gmail prečice na tastaturi Yahoo Mail prečice na tastaturi Windows Live Hotmail prečice na tastaturi Obrada slika Adobe Photoshop prečice na tastaturi GIMP prečice na tastaturi Paint. net prečice na tastaturi Macromedia FireWorks prečice na tastaturi SnagIt prečice na tastaturi Picassa Prečice na tastaturi IrfanView prečice na tastaturi Media Plejeri Windows Media Player prečice na tastaturi iTunes prečice na tastaturi WinAMP prečice na tastaturi VLC Media Player prečice na tastaturi Desktop Email klijenti Microsoft Outlook prečice na tastaturi Thunderbird prečice na tastaturi Paketi za programiranje Eclipse prečice na tastaturi Visual Studio prečice na tastaturi Drugi popularni programi Google Docs prečice na tastaturi Dreamweaver prečice na tastaturi uTorrent prečice na tastaturi Google Calendar prečice na tastaturi Google Reader prečice na tastaturi Ako mislite da sam nešto izostavio a vi imate link ka stranici sa prečicama slobodno nas obavestite u komentarima i mi ćemo je uključiti u ovu listu.
 
   
Strane: 1 2 3 45 6

 

Veze, linkovi
Linkedin Twitter Facebook
 
     
 
© Sva prava pridržana, Kompjuter biblioteka, Beograd, Obalskih radnika 4a, Telefon: +381 11 252 0 272